w ,

Marka bonprix nawiązała współpracę z agencją Big Picture

Big picture dla bonprix
big picture dla bonprix

bonprix to marka modowa, będąca częścią Otto Group, światowego lidera w sektorze
e-commerce. Obecna w ponad 25 krajach, łączy w sobie styl, dostępność i zrównoważone podejście do mody. Słynie z inspirujących kolekcji zgodnych z aktualnymi trendami,
a kluczowymi wartościami są uniwersalność oraz inkluzywność.

Marka stara się reprezentować różnorodność rozmiarów, typów ciała i stylu życia swoich klientów.

Agencja Big Picture posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów lifestylowych, w tym dla marek z sektora fashion. W ramach współpracy z bonprix, Big Picture opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji, uwzględniającą specyfikę polskiego rynku, obejmującą działania mediowe oraz współpracę z kluczowymi liderami opinii.

Celem jest kreowanie wizerunku bonprix jako dynamicznej i innowacyjnej marki, dostosowanej do zmieniających się potrzeb współczesnych konsumentów. Agencja będzie odpowiedzialna za media relations, influencer marketing, a także realizację projektów specjalnych, które podkreślą wyjątkowość oferty bonprix, jednocześnie zwiększając rozpoznawalność brandu.

Współpraca z bonprix została rozpoczęta w styczniu tego roku i ma charakter długofalowy. Obsługą klienta w agencji zajmuje się zespół w składzie: Ewa Gołaszewska-Pacek, Senior PR Consultant, oraz Oliwia Ośko, PR Executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, Head of Lifestyle Communications. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aplikacja medicine

Marka Medicine wystartowała ze swoją apką

Creative brand stories trendbook 2025

Creative Brand Stories prezentuje Trendbooka 2025 „Shaping Tomorrow: A Look into the Future”