Wystartowała wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa modowej platformy online Domodi.pl.
Domodi.pl rynku działa od 2011 roku. Przez ostatnie lata marka skupiała się głównie na performance marketingu oraz rozwijaniu serwisu w celu zapewnienia jak najlepszych wyników sprzedażowych sklepom i brandom obecnym na platformie.
W 2019 roku Domodi zaczęło stawiać na umacnianie wizerunku i budowanie silnej marki. Nowa strategia jest odpowiedzią na potrzeby zakupowe naszych rodaków i oferuje im dostęp do największego zbioru sklepów, marek i trendów dając jednocześnie najszerszą modową ofertę produktową w polskim Internecie – w każdym stylu i na każdą kieszeń.
Pomimo długiej obecności na rynku, nigdy wcześniej nie przeprowadzaliśmy tak szerokich działań wizerunkowych – mówi Martyna Głowińska, Marketing i PR Manager w Grupie Domodi. – Domodi.pl po raz pierwszy realizuje wizerunkową kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion. – dodaje.
Osią komunikacji w kampanii jest 30” spot, który jest swobodną interpretacją domu mody rozumianego jako barwna, modna i inspirująca ulica, przypominająca modowy wybieg znajdujący się przed jedną z polskich kamienic. Narratorem spotu jest Pani Krystyna – obserwatorka miejskiego stylu i trendów, uczestniczka pokazu mody, który codziennie odbywa się na chodniku pod jej oknem. Głosu Pani Krysi udzieliła Olga Bończyk. W obsadzie spotu zobaczymy także m. in. Kasię Smolińską, znaną z I edycji Top Model.
Domodi, jako lider e-commerce fashion w Polsce, doskonale wie, jak ubierają się Polacy. Swoim spotem chce podkreślić, że Polacy mają styl , potrafią się dobrze ubierać, nie boją się eksperymentów ani bardziej odważnych decyzji modowych. Dla marki prawdziwa moda to ta, którą możemy obserwować na ulicach.
Koncepcję kreatywną kampanii opracowała agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcja spotu została zrealizowana we współpracy ze studiem filmowym Otofilm. Sesję zdjęciową wykonała znana polska fotografka Gosia Turczyńska.
Naszym konceptem chcieliśmy pokazać, że prawdziwa moda nie jest zarezerwowana tylko dla paryskich pokazów czy londyńskich fashion weeków, ale możemy ją także obserwować na rodzimych ulicach. Polacy mają swój styl i ubierają się dobrze. – mówi Albert Stęclik, Advertising Planner, Dziadek do orzechów – Idea kampanii zakładała przedstawienie naszej interpretacji “domu mody”. Przewrotnie pokazaliśmy go jako jedną z polskich kamienic. W rolę modeli wcielili się jej mieszkańcy, każdy ze swoim indywidualnym stylem. A my, jako widzowie, obserwujemy ich niemalże jak modelki oraz modeli na wybiegach – dodaje.
Credits:
Planner: Albert Stęclik
Nadzór kreatywny: Roksana Wantulok, Albert Stęclik
Producent agencyjny: Magdalena Fedyna, Konrad Helwig
Copywriter: Albert Stęclik, Roksana Wantulok
Klient: Martyna Głowińska, Anna Poprawska
Produkcja spotu: OTO Film
Producent: Łukasz Kołtunowicz
Reżyser: Piotr Matejkowski
DOP: Mateusz Dziekoński
Kostiumy: Lukrecja Nagabczyńska
Wizaż: Daria Siejak
Fotograf: Gosia Turczyńska