w

Maspex z agencją Space Cat Industries ruszają na podbój TikToka

Space cat industries

Maspex, jeden z wiodących producentów produktów spożywczych w Polsce, wyrusza na podbój TikToka. Przy współpracy ze Space Cat Industries, firma uruchomiła profil kulinarny Uwielbiam.pl, prezentując swoje kluczowe marki, takie jak Lubella czy Krakus. Misją jest stworzenie najbardziej rozpoznawalnego kanału kulinarnego na platformie.

Jednak to nie tylko o jedzenie chodzi. Dzięki charyzmatycznym prowadzącym, jak Adrian Owsianik i Damian Tkaczuk, profil od samego początku zdobywa serca użytkowników.

Kanał Uwielbiam.pl na TikToku to miejsce, w którym inspiracje znajdą zarówno młodzi, początkujący adepci sztuki kulinarnej, jak i Ci bardziej wymagający kucharze. Pokazujemy, że jedni i drudzy mogą korzystać z całego portfolio produktów Grupy Maspex, aby przygotować coś pysznego. A to wszystko z tiktokowym polotem, humorem i dystansem. A co najważniejsze, w towarzystwie świetnych prowadzących – mówi Jakub Rodowicz, Brand Manager marki Łowicz Antybaton.

@uwielbiam.pl Dobry budżet na 🍔? @foxx.gotuje i @damian_tkaczuk mają nieco inne opinie! Jeśli nie chcecie wydawać od razu większości wypłaty, łapcie przepis na burgera za dyszkę 🤑 Składniki: 150g mięsa wołowego 10g chrzanu Krakus 30g majonezu 10g cebuli czerwonej pokrojonej w plastry 30g pomidora pokrojonego w plastry Ogórek konserwowy Krakus pokrojony w plastry Ketchup Włocławek do smaku Ulubiona bułka do hamburgerów I portfel nie ucierpiał! #uwielbiampl #gotowanie #przepis #hamburger ♬ oryginalny dźwięk – uwielbiam.pl – uwielbiam.pl

Agencja Space Cat Industries przekształciła model produkcji wideo na potrzeby TikTok, pozwalając na tworzenie wielu treści w krótkim czasie przy zachowaniu profesjonalizmu.

Rezultat? W pierwszym miesiącu działalności profil zdobył ponad 1,5 miliona organicznych wyświetleń.

W erze, w której „FoodTok” staje się jednym z głównych trendów, Maspex i Space Cat Industries udowadniają, że właściwa strategia, kreatywność i zrozumienie platformy mogą przynieść ciekawe rezultaty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Barbie

Barbie w świecie marketingu: jak zbudować konsumencką lojalność

Youtube works

YouTube Works Awards: w poszukiwaniu najkreatywniejszych kampanii