Michał Włodarczyk, dotychczasowy szef zespołów Gemiusa zajmujących się obsługą wydawców i sieci reklamowych, reklamodawców oraz branży e-commerce, awansował i od początku lutego pełni funkcję dyrektora sprzedaży na rynku polskim.
Z firmą związany jest od 2010 roku. Przez ostatnie trzy lata zarządzał zespołami, które doradzały największym polskim wydawcom, sieciom reklamowym, a od dwóch lat także firmom z branży e-commerce oraz reklamodawcom, we wszystkich aspektach ich internetowej działalności.
W latach 2012–2013 pełnił funkcję key account managera. Pracę w Gemiusie rozpoczął w 2010 roku jako praktykant w dziale, który zajmował się biznesowym rozwojem adservera – AdOcean.
Na nowym stanowisku Michał Włodarczyk będzie odpowiedzialny za realizację strategii sprzedaży Gemiusa na polskim rynku.
Ukończył studia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.