Z początkiem lutego do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Monika Jaworska obejmując stanowisko kierownika postprodukcji.
Do kluczowych zadań Jaworskiej będzie należało prowadzenie bieżących projektów postprodukcyjnych studia, również tych z obszaru VR i AR, oraz wsparcie rozwoju biznesu nowych techonologii w LocoMotive.
Monika Jaworska ostatnie trzy lata pracowała jako head of producers w Foszer Sawicki, gdzie zdobywała doświadczenie prowadząc projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek, wielu agencji kreatywnych oraz domów mediowych. Była także odpowiedzialna za postprodukcję wybranych kampanii społecznych realizowanych przez dom produkcyjny. Wcześniej pracowała w agencji Leo Burnett m.in. dla klientów Orange, T-mobile, Procter & Gamble, Fiat Group, Philip Morris, Heineken, Samsung, Castorama, Alior Bank czy MetLife, a także w telewizji TVN.
***
LocoMotive to dom postprodukcyjny, który relizuje zarówno reklamy, projekty VR, kampanie społeczne, filmy pełnometrażowe, dokumenty oraz teledyski. Projekty LocoMotive są dostrzegane w konkursach branżowych np. Cannes Lions, Effie Awards, MIXX Awards, KTR, także Best VR przyznany podczas Los Angeles Film Awards. Wśród klientów LocoMotive znajdują się m.in. z: Bank PKO BP, Bank ING, Bank Millenium, PKP, Play, Virgin Mobile, Ikea, Pepsi, Jack Daniels, McDonalds, E.Wedel, Milka, Lays, H&M, L’Oreal, 7up, P&G, Microsoft, Samsung, Haribo, Danone. Pracowali m.in. przy filmach. Listy do M2 , Listy do M3, Planeta Singli 2.