Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowy dyrektor działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa 

Począwszy od połowy lutego stanowisko Strategy Director w agencji Leo Burnett obejmie Bartek Hanus, doświadczony strateg z wieloletnim stażem w branży reklamowej, związany wcześniej z agencjami MullenLowe Warsaw i TBWA. Przejmie tym samy obowiązki Adama Nowakowskiego, który przeszedł do polskiego oddziału Facebooka.

„Cieszymy się, że Bartek dołączył się do naszego zespołu. Jestem przekonana, że jego wiedza, doświadczenie i osobowość wniosą dużą wartość, która przełoży się na sukcesy naszych klientów.” – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director w agencji Leo Burnett Warszawa.

Bartek Hanus jest związany z branżą reklamową od 2003 roku, gdy rozpoczął pracę w agencji TBWA. W swojej dotychczasowej karierze przeszedł przez wszystkie szczeble działu strategii, pełniąc po kolei funkcje Senior Strategic Planner, Head of Planning i Strategy Director. Tę ostatnią także w agencji MullenLowe Warsaw. W tym czasie zdobył doświadczenie w projektach realizowanych dla wielu znanych marek jak: Warta, BNP Paribas, AXA, Łomża, Tyskie, Pedigree, Herbapol, Nutella, Wyborowa, Durex, Garnier, Vichy, Nivea, Onet, Radio Zet, Gazeta Wyborcza, eobuwie.pl, RTV Euro AGD, RWE, PGNiG, SEAT, WWF.

„W ostatnich latach społeczeństwo, media i biznes zmieniły się tak bardzo, że agencje reklamowe muszą wymyślić jak funkcjonować w zupełnie nowych warunkach. Cieszę się, że dołączam do zespołu Leo Burnett w tym momencie i będę miał szansę wspólnie z pozostałymi stworzyć przyszłość tej agencji” – mówi Bartek Hanus, Strategy Director w agencji Leo Burnett Warszawa.

Bartek Hanus jest absolwentem Stosowanych Nauk Społecznych oraz Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. W przeszłości był wykładowcą w Szkole Strategii Marki. Pełnił również rolę jurora konkursów Effie i Media Trendy. Prywatnie pasjonuje się surfingiem, architekturą, ekonomią behawioralną oraz Service Design.

 

Dodaj komentarz