w

MSW stawia na grafikę

Msw stawia na grafikę

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych decyduje się na nowoczesne, graficzne formy przekazu informacji. Statystyki dotyczące pracy tej instytucji oraz podległych jej służb będą przedstawiane w postaci infografik, których wykonanie zlecono agencji GoVisual działającej w ramach Grupy dotPR.

Zlecenie pilotażowe obejmuje stworzenie kilkudziesięciu infografik pozwalających na przedstawienie w czytelny i ciekawy sposób statystyk dotyczących działalności Ministerstwa oraz podległych mu służb, takich jak: Policja, Straż Graniczna czy Państwowa Straż Pożarna. Przewidziano również infografiki dotyczące spraw społecznych
i ciekawostek oraz poradnikowe.

– Infografiki to często najlepszy sposób, żeby przybliżyć obywatelom nie tylko tematy łatwiejsze i ciekawsze, ale również te bardziej skomplikowane zagadnienia dotyczące np. zmian w kluczowych ustawach – mówi Krzysztof Skowronek, partner w Grupie dotPR. – Dlatego cieszymy się, że możemy pomóc Ministerstwu w wykorzystaniu tego narzędzia oraz kreowaniu otwartej i nowoczesnej polityki informacyjnej – dodaje.

Do tej pory efektem współpracy z agencją są m.in. grafiki dotyczące projektu standaryzacji komend Policji, najpopularniejszych imion nadawanych małym Polakom w 2013 r. czy porad na temat tego „Jak nie dać się oszukać w Internecie”. Infografiki trafiają do dziennikarzy, blogerów oraz na strony internetowe Ministerstwa. Część jest opublikowana także w kanałach social media należących do MSW.

Za realizację projektu od strony agencji odpowiedzialny jest zespół w składzie: Krzysztof Skowronek (dotPR) i Michał Bajerlein (GoVisual).
Msw stawia na grafikę

źródło: mat. pras.

Havas wprowadza w polsce personal branding

Havas wprowadza w Polsce personal branding

Powiedz nie b2b

Powiedz nie B2B