w ,

7 marketingowych alternatyw dla SEO

Alternatywa dla seo

Alternatywa dla seo: Inwestycja w seo może pomóc w wypromowaniu strony, ale nie jest jedyną metodą do osiągnięcia marketingowego sukcesu. Infografika stworzona przez serwis PR Daily pokazuje, w jaki sposób równie skutecznie (i często bezkosztowo) wykorzystać dostępne zasoby.

Po pierwsze: wejdź w rolę dziennikarza

Zaproponuj pismu związanemu z twoją branżą pisanie darmowego eksperckiego artykułu raz w miesiącu. Dziennikarze odpływają z zawodu przez niskie zarobki, co oznacza deficyt treści, więc taka propozycja powinna zostać przyjęta z entuzjazmem.

Po drugie: dbaj o design

Wysoka jakość wizualna oferowanego contentu ma kluczowe znaczenie dla jego popularności, ale też dla zaufania, którym wizytownik obdarza stronę. Najnowsze badania pokazują, że aż 94% z nich umieszcza estetykę strony wśród kluczowych czynników wpływających na jej wiarygodność.

Po trzecie: znajdź orędownika, a nie rzecznika

Osoba obejmująca stanowisko specjalisty ds. PR powinna być nie tylko kompetentna i sumienna, ale też zaangażowana w branżę i pełna zapału do obowiązków. Jej entuzjazm przełoży się na jakość i liczbę informacji prasowych, co automatycznie zwiększy obecność Twojej marki w sieci.

Po czwarte: komunikuj twarzą w twarz

Żadna forma kontaktu nie jest równie skuteczna, jak osobista rozmowa, podczas której możesz komunikować się nie tylko słowem, ale też gestem oraz mimiką. Osobista znajomość z dziennikarzem lub partnerem biznesowym przeniesie waszą relację na wyższy poziom i pomoże zbudować lepsze zaangażowanie po obu stronach.

Po piąte: troszcz się i bądź na bieżąco

Informacje, które przesyłasz partnerom, zarówno biznesowym, jak i prasowym, powinny być sprofilowane pod kątem ich oczekiwań i zainteresowań. Dzięki temu dasz im do zrozumienia, że znasz ich upodobania, opinie i sposób myślenia, co również pomoże zacieśnić relację. Ta zasada musi dotyczyć nie tylko materiałów oficjalnych, ale też mniej formalnych kontaktów podtrzymujących bieżący dialog.

Po szóste: rozgadaj się

Śledź blogerów piszących o Twojej branży lub działalności i od czasu do czasu komentuj ich wpisy.

Po siódme: bądź hojny

Udostępniaj własny, ciekawy content jak największej liczbie odbiorców, wykorzystując media społecznościowe różnego typu.

Z całością infografiki można zapoznać się poniżej.

Alternatywa dla seo
Alternatywa dla seo

  1. Skuteczna strategia SEO: Pozycjonowanie w 6 krokach
  2. Optymalizacja treści – dlaczego jest tak ważna i jak się za nią zabrać?
  3. Planer słów kluczowych Google: co to jest? Dlaczego warto korzystać?
Grupa k2 wzmacnia zespół k2 social

Grupa K2 wzmacnia zespół K2 Social

Ddb warszawa <3 digital, czyli jak agencja reklamowa dzieli się wiedzą

DDB Warszawa <3 digital, czyli jak agencja reklamowa dzieli się wiedzą