W Polsce Netflix zdobywa ciągle nowych fanów, a w Stanach Zjednoczonych ta popularna platforma streamingowa, w pierwszym kwartale 2017 przebiła popularnością największych dostawców telewizji kablowej.
Według badań Leichtman Research Group (z 03.2017) najwięksi dostawcy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych mieli 48,6 mln abonentów, podczas gdy Netflix zdobył 50,9 miliona nowych klientów.
You will find more statistics at Statista
[g1_2of3 valign=”top” animation=”none”]
zobacz też
[g1_space]
[/g1_space]
[g1_posts type=”recent” template=”grid_1of4″ max=”4″ columns=”1″ hide=”author,date,comments_link,tags” masonry=”none” image_variant=”landscape” view=”standard” autoplay=”none” nav=”arrows_coins” load_more=”standard” filters=”categories,tags” term_ids=”netflix”]
[/g1_posts]
[/g1_2of3]
Prawdę mówiąc nie dziwi mnie to w ogóle. Kablówki chcą ogromnej kasy za kanały które często nie mają nic do zaoferowania… A poza tym ludzie szukają oszczędności – po co płacić po 120 zł za jak można płacić maksymalnie 52 w Netflixie 🙂