w

Netflix ma więcej abonentów niż kablówka

Netflix ma więcej abonentów niż kablówka

W Polsce Netflix zdobywa ciągle nowych fanów, a w Stanach Zjednoczonych ta popularna platforma streamingowa, w pierwszym kwartale 2017 przebiła popularnością największych dostawców telewizji kablowej.

Według badań Leichtman Research Group (z 03.2017) najwięksi dostawcy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych mieli 48,6 mln abonentów, podczas gdy Netflix zdobył 50,9 miliona nowych klientów.

You will find more statistics at Statista

 

[g1_2of3 valign=”top” animation=”none”]

zobacz też

 

[g1_space]

[/g1_space]

[g1_posts type=”recent” template=”grid_1of4″ max=”4″ columns=”1″ hide=”author,date,comments_link,tags” masonry=”none” image_variant=”landscape” view=”standard” autoplay=”none” nav=”arrows_coins” load_more=”standard” filters=”categories,tags” term_ids=”netflix”]

[/g1_posts]

[/g1_2of3]

 

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Prawdę mówiąc nie dziwi mnie to w ogóle. Kablówki chcą ogromnej kasy za kanały które często nie mają nic do zaoferowania… A poza tym ludzie szukają oszczędności – po co płacić po 120 zł za jak można płacić maksymalnie 52 w Netflixie 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Historia starszego człowieka dla mastercard zdobywa serca widzów

Historia starszego człowieka dla Mastercard zdobywa serca widzów

Cannes youtube ads leaderboard 2017

Cannes YouTube Ads Leaderboard 2017