Agencja Hand Made właśnie dostała zielone światło do kompleksowego przebudowania strony internetowej Mastermedia. Nie, to nie będzie zwykły lifting. To ma być prawdziwe wyzwanie „full package” – od UX, przez KV, aż po SEO i prace deweloperskie.
Nie idą na łatwiznę – chodzi tu o nieszablonowe rozwiązania. Mówimy o 3D, mikrointerakcjach, paralaksach, i owszem, animacjach z wykorzystaniem creative codingu. Kto by nie chciał zobaczyć tego na swojej stronie, prawda?
„Zdecydowaliśmy się na Partnera mającego olbrzymie doświadczenie w kompleksowych projektach stron www, realizowanych przede wszystkim poza Polską. Kluczowe są dla nas otwartość zespołu Hand Made i kompetencje w tworzeniu serwisu, będącego pierwszą nicią kontaktu. Przed nami wspólna podróż – transfer wiedzy, umiejętności i trendów w użyteczny serwis dla naszych interesariuszy zewnętrznych.” Magdalena Milewska, Kierownik Działu Marketingu Mastermedia Cioczek i Wójciak Sp. J.
Globalne horyzonty z lokalnym partnerem
Ale nie zapominajmy, co jest w tej grze naprawdę ważne – ekspansja globalna. Strona będzie wielojęzyczna, bo Mastermedia nie zamierza zatrzymać się na lokalnym podwórku. A Hand Made? Oni zostaną na dłużej, zajmując się całokształtem po wprowadzeniu strony.
„Projekt już na etapie przetargowym był bardzo ambitny i złożony. Tym bardziej cieszymy się, że Klient docenił kompleksowość przedstawionej oferty i nasze dotychczasowe portfolio. Jestem pewna, że budowane od wielu lat kompetencje, a także transparentna komunikacja i proces, podczas którego Klient czuje się zaopiekowany na każdym etapie realizacji, przekują się na owocną współpracę i udany efekt końcowy.” — Jadwiga Jaśkiewicz, Project Managerka w Hand Made.