w

Coca-Cola i Highsnobiety szykują coś dla fashion freaków

Coca cola highsnobiety

Jeśli myślisz, że Coca-Cola i modowe trendy to dwie oddzielne sfery, to szykuj się na zaskoczenie. Gigant napojów i streetwearowa marka Highsnobiety wzięły się za wspólną kolekcję ubrań i gadżetów. No tak, teraz można być trendy nawet pijąc colę.

Nieważne czy smak, czy styl – obie marki wiedzą coś na ten temat

Stworzyli 12 kawałków ubrań inspirowanych nie tylko przez bąbelki w twoim napoju, ale też przez charakterystyczny styl workwear. Znajdziesz tu kurtki robocze, kamizelki, koszulki, a nawet beanie z logotypem Coca-Cola Zero Cukru.

Coś dla fanów mody… i Coca-Coli

Od ponad stu lat Coca-Cola utrzymuje swój kultowy status na całym świecie jako symbol optymizmu i orzeźwienia pełniąc również rolę ambasadora popkultury. Podobnie jak Highsnobiety odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki. Na początku tego roku wprowadziliśmy na rynek kolejną nowość, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, czyli pierwszy bezkofeinowy wariant w naszym portfolio, którego smakiem cieszyć się można o każdej porze dnia i przy każdej okazji – mówi Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.

Coca-cola i highsnobiety szykują coś dla fashion freaków

Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa „Neu York” stanowią idealny moment na prezentację tego projektu – podkreśla David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.

Coca-cola i highsnobiety szykują coś dla fashion freaków

Kolekcja ma głębsze korzenie. Odwołuje się do roku 2005, w którym powstały zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety. Jest też element nawiązujący do wcześniejszych kolaboracji Coca-Coli z takimi markami jak Marc Jacobs czy Junya Watanabe Man.

Gdzie to kupić?

Oprócz sklepu online Highsnobiety, kolekcja będzie dostępna w ich pop-up storze w Nowym Jorku od 8 września https://www.highsnobiety.com/shop/

A w Polsce? Spróbuj swojego szczęścia w aplikacji Coca-Cola. Możesz nawet wygrać coś w loterii.


  1. Nowa kampania Dealz Radość nie do ukrycia
  2. Škoda i TOPR zachęcają do odkrywania Tatr w jubileuszowej kampanii
  3. Ruszyła kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hand made

Nowa strona Mastermedia w rękach Hand Made

Boom na kosmetyki w polsce: jak sieci zarobiły 20% więcej

Boom na kosmetyki w Polsce: jak sieci zarobiły 20% więcej