Jeśli myślisz, że Coca-Cola i modowe trendy to dwie oddzielne sfery, to szykuj się na zaskoczenie. Gigant napojów i streetwearowa marka Highsnobiety wzięły się za wspólną kolekcję ubrań i gadżetów. No tak, teraz można być trendy nawet pijąc colę.
Spis treści
Nieważne czy smak, czy styl – obie marki wiedzą coś na ten temat
Stworzyli 12 kawałków ubrań inspirowanych nie tylko przez bąbelki w twoim napoju, ale też przez charakterystyczny styl workwear. Znajdziesz tu kurtki robocze, kamizelki, koszulki, a nawet beanie z logotypem Coca-Cola Zero Cukru.
Coś dla fanów mody… i Coca-Coli
Od ponad stu lat Coca-Cola utrzymuje swój kultowy status na całym świecie jako symbol optymizmu i orzeźwienia pełniąc również rolę ambasadora popkultury. Podobnie jak Highsnobiety odpowiadamy na potrzeby, dopasowując naszą ofertę do oczekiwań naszych konsumentów. Konsekwentnie rozwijamy nasz segment produktów bez cukru i o obniżonej kaloryczności, które obecnie stanowią już 37 procent portfolio marki. Na początku tego roku wprowadziliśmy na rynek kolejną nowość, Coca-Cola Zero Cukru Zero Kofeiny, czyli pierwszy bezkofeinowy wariant w naszym portfolio, którego smakiem cieszyć się można o każdej porze dnia i przy każdej okazji – mówi Małgorzata Drąg, Menadżerka Marki w Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Od razu spodobał nam się pomysł współpracy z kultową marką Coca-Cola, której celem było stworzenie kolekcji inspirowanej odzieżą roboczą, jako odniesienia do ponadczasowości obu marek. Nowojorski tydzień mody i nasza inicjatywa „Neu York” stanowią idealny moment na prezentację tego projektu – podkreśla David Fischer, założyciel i CEO Highsnobiety.
Kolekcja ma głębsze korzenie. Odwołuje się do roku 2005, w którym powstały zarówno Coca-Cola Zero Cukru, jak i Highsnobiety. Jest też element nawiązujący do wcześniejszych kolaboracji Coca-Coli z takimi markami jak Marc Jacobs czy Junya Watanabe Man.
Gdzie to kupić?
Oprócz sklepu online Highsnobiety, kolekcja będzie dostępna w ich pop-up storze w Nowym Jorku od 8 września https://www.highsnobiety.com/shop/
A w Polsce? Spróbuj swojego szczęścia w aplikacji Coca-Cola. Możesz nawet wygrać coś w loterii.