Styczeń oznacza zwykle te same postanowienia noworoczne, których w poprzednim roku nie udało
się dotrzymać. Co zrobić by tym razem spełnić wszystkie? Specjaliści Sekcji Performance
Marketingu Grupy Unity doskonale znając wyzwania branży, stworzyli infografikę z
najważniejszymi postanowieniami noworocznymi każdego E-commerce i E-marketing Managera.
„Część z tych postanowień radzimy traktować z przymrużeniem oka, a część całkiem serio. Życzymy
wszystkim E-commerce Managerom, aby ten rok był czasem w którym ich biznes będzie coraz
większy, a nasze faktury z rozliczeń success-fee wprost proporcjonalne do tego wzrostu” – żartobliwie
komentuje akcję Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.
Rok 2016 będzie niewątpliwie pełen wyzwań dla całej branży e-commerce. Zmiany prawne, rosnąca
konkurencja w pozyskiwaniu klientów w Internecie, konieczność stałej optymalizacji prowadzonych
działań, nowe obszary do zagospodarowania… W tych oraz w innych codziennych biznesowych
dylematach eksperci Grupy Unity towarzyszą E-commerce oraz E-marketing Managerom oferując
wsparcie merytoryczne zarówno w ramach kampanii content marketingowych, jak i działań
SEO/SEM.
Współpracę marketingową z Grupą Unity od lat doceniają zarówno niewielcy gracze, jak i liderzy
branży. Firmie zaufali między innymi Chicco Polska, Wittchen, Big Star, Skalnik.pl oraz Tefal.
[podobne_grupa unity]