w

Noworoczne postanowienia E-commerce Managera

Styczeń oznacza zwykle te same postanowienia noworoczne, których w poprzednim roku nie udało

się dotrzymać. Co zrobić by tym razem spełnić wszystkie? Specjaliści Sekcji Performance

Marketingu Grupy Unity doskonale znając wyzwania branży, stworzyli infografikę z

najważniejszymi postanowieniami noworocznymi każdego E-commerce i E-marketing Managera.

„Część z tych postanowień radzimy traktować z przymrużeniem oka, a część całkiem serio. Życzymy

wszystkim E-commerce Managerom, aby ten rok był czasem w którym ich biznes będzie coraz

większy, a nasze faktury z rozliczeń success-fee wprost proporcjonalne do tego wzrostu” – żartobliwie

komentuje akcję Marcin Cichoń Performance Marketing Manager w Grupie Unity.

Rok 2016 będzie niewątpliwie pełen wyzwań dla całej branży e-commerce. Zmiany prawne, rosnąca

konkurencja w pozyskiwaniu klientów w Internecie, konieczność stałej optymalizacji prowadzonych

działań, nowe obszary do zagospodarowania… W tych oraz w innych codziennych biznesowych

dylematach eksperci Grupy Unity towarzyszą E-commerce oraz E-marketing Managerom oferując

wsparcie merytoryczne zarówno w ramach kampanii content marketingowych, jak i działań

SEO/SEM.

Noworoczne-postanowienia dla prasy

Współpracę marketingową z Grupą Unity od lat doceniają zarówno niewielcy gracze, jak i liderzy

branży. Firmie zaufali między innymi Chicco Polska, Wittchen, Big Star, Skalnik.pl oraz Tefal.

[podobne_grupa unity]

Grupa k2 rozpoczęła współpracę z h&m

Grupa K2 rozpoczęła współpracę z H&M

Intel z nową strategią i kampanią marketingową

Intel z nową strategią i kampanią marketingową