w ,

NuOrder dla platformy MotoMega

nuorder motomega
nuorder motomega

Agencja NuOrder wygrała przetarg na pełną obsługę marketingową dla platformy MotoMega, co oznacza strategiczne wsparcie w budowaniu marki, strategii komunikacji oraz rozwój nowoczesnych narzędzi cyfrowych. Głównym celem współpracy będzie zbudowanie rozpoznawalności marki MotoMega oraz uruchomienie i prowadzenie cyfrowych kanałów sprzedaży.

Zakres współpracy

W ramach projektu NuOrder zajmie się stworzeniem marki i jej identyfikacji wizualnej, opracowaniem Key Visuala , zaprojektowaniem i wyprodukowaniem platformy sprzedaży samochodów online. Agencja odpowiada także długoterminowe wsparcie mediowe i budowę cyfrowych kanałów sprzedaży.

NuOrder jako partner długoterminowy marki MotoMega

„Szybko zorientowaliśmy się, że to NuOrder jest partnerem, z którym chcemy zrealizować ten projekt, i który jest w stanie wprowadzić nas do pierwszej trójki graczy w Polsce, a taki mamy cel. Przekonał nas poziom zrozumienia naszego biznesu i roli działań marketingowych, rozumianych jako wsparcie sprzedaży w ujęciu krótkoterminowym, ale również jako narzędzie budowania brandu pod ewentualny exit w przyszłości” – mówią founderzy MotoMega

Platforma sprzedaży samochodów MotoMega

MotoMega to nowoczesna, cyfrowa platforma sprzedaży samochodów i innych pojazdów, oferująca szeroki wybór form finansowania, w tym leasing, kredyt oraz wynajem długoterminowy. Dzięki elastycznym rozwiązaniom i intuicyjnemu procesowi zakupu, platforma zamierza szybko zdobyć czołową pozycję, stając się realną konkurencją dla największych graczy, takich jak Carsmile i SuperAuto.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Inwestycje reklamowe w wideo wzrosły o ponad 11% [Raport Publicis Groupe]

Inwestycje reklamowe w wideo wzrosły o ponad 11% [Raport Publicis Groupe]

OSHEExSEXEDP

OSHEE x SEXEDPL