Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber w nowym teamie kreatywnym w Saatchi & Saatchi 

Piekarska_Weisgerber

Do zespołu Saatchi & Saatchi dołączył nowy team kreatywny – Dorota Piekarska na stanowisku Copywriter i Paulina Weisgerber, Senior Art Director.

Nowy team wzmocni zespół kreacji w bieżących projektach agencji, prowadzonych pod okiem Michała Desowskiego, Creative Directora Saatchi & Saatchi. 

Dorota Piekarska doświadczenie w branży kreatywnej zdobywa od 2014 roku w agencjach sieciowych,  na początku pracowała w  Leo Burnett, a później w VMLY&R. Jej projekty doceniano nagrodami krajowymi i międzynarodowymi, jak chociażby: brązem w konkursie KTR w 2020 przyznanym za kampanię SOS Wioski Dziecięce „Masterclass Kłamania”, Nagrodą Główną Young Creatives Digital 2019, czy Nagrodą Specjalną Eurobest. Dorota realizowała projekty dla dużych marek, takich jak: Grupa Danone (Danio, Fantasia, Danonki), Samsung, Innogy, Spotify, SOS Wioski Dziecięce, Wolt, adidas. W Saatchi & Saatchi pracuje na stanowisku Copywriter.

Paulina Weisgerber posiada 6 lat doświadczenia w pracy w kreacji. Zaczynała w Leo Burnett Warszawa, następnie pracowała w 180heartbeats + Jung v Matt, Isobar oraz DDB. W jej portfolio znajdują się projekty dla klientów: Volkswagen, McDonald’s, Samsung, Durex, Google, Allegro, Mastercard, Play, Avon. Za część z nich zdobyła liczne nagrody w konkursach: KTR, Effie, Innovation i MIXX Awards.

Paulina w Saatchi & Saatchi objęła stanowisko Senior Art Director. Saatchi & Saatchi jest jedną z wiodących na polskim rynku agencji rozwiązań full-experience, w której łączymy kompetencje consultingowo-kreatywno-danowe z wdrożeniami technologicznymi w ramach strategii Think Human, Search Data, Use Technology. 

Jesteśmy partnerami naszych klientów oraz ich przewodnikami po świecie transformacji digitalowej. Badamy nowe modele zachowań konsumentów w cyfrowym świecie, nieustannie poszukujemy nowych środków wyrazu we współczesnych bardziej złożonych ekosystemach zdominowanych przez technologię i dane. 

Saatchi & Saatchi wyróżnia też stworzenie i pracowanie w modelu Lovemarks. Marka staje się Lovemarkiem, kiedy trafia do ludzkich serc, potrafi kreować unikalne doświadczenie konsumenckie angażujące zmysły i sprawia, że klienci ją uwielbiają. Saatchi & Saatchi wykorzystuje kompetencje doradcze, technologiczne i kreatywne swoich ekspertów, aby zmieniać marki w lovemarki na miarę swoich czasów. 

Z prawdziwą radością przyjmujemy kolejne nagrody i wyróżnienia w kraju i zagranicą: Business Superbrands 2020, Skuteczność Roku – Press 2020, Agencja Roku Mixx Awards 2019, Agencja Top 3 Effie 2019, Międzynarodowy Sukces Roku MMP 2018, Agencja Reklamowa Roku 2017 i 2018 (KTR 2017, Innovation 2017 oraz Effie 2017 i Effie 2018), zdobywca Clio Awards 2019, Golden Drum 2018 & 2019, nominacje Cannes Lions 2018 & 2019, Bronze Lion 2016, TOP 3 najbardziej efektywnych Agencji w Polsce (według Effie 2016), Top 2 najbardziej innowacyjnych Agencji w Polsce (Innovation AD 2016), Sukces Roku 2016 (według Magazynu Press), Towar Eksportowy Roku 2016 (według Magazynu MMP).


Zobacz też:

 Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja 

Archetypy marki: sposób na nadanie marce większego znaczenia

Czy żeby zostać copywriterem wystarczy “lekkie pióro”? Niekoniecznie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *