w

 Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja 

Iggy pop

 Iggy Pop nazywany „ojcem chrzestnym” punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi. Marakuja to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek, po sukcesie BUHa.

Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach, zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii. Twarzą nowej kampanii Tenczynka został Iggy Pop światowa ikona muzyki punk i Nowej Fali. Iggy jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym w video promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania startuje od 29 marca.

Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. A świetne jakościowo piwo Marakuia to produkt dla silnych osobowości. Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach.” – powiedział Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek, w jego obecnym kształcie. 

Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggyego – The Passenger”. Powstał  w roku 1977 i został wydany przez Iggy’ego Popa na albumie Lust for Life. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner. Za produkcję video z udziałem Iggy Popa odpowiadał Lulu Production, kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski. 

Prawdziwe nazwisko Iggy’ego to James Newell Osterberg Jr. Obok pisania tekstów, śpiewania i produkowania muzyki, także dla innych artystów, występował w kultowych filmach „Arizona Dream”, czy „Trainspotting”. Wystąpił w kilku serialach, w tym w serialu Star Trek: Deep Space Nine. W 2010 amerykański magazyn Rolling Stone sklasyfikował go wraz z zespołem The Stooges na 76. miejscu 100 najwybitniejszych artystów w historii muzyki. W tym samym roku jako członek zespołu The Stooges został wprowadzony do Rock and Roll Hall of Fame. W styczniu 2020 roku otrzymał nagrodę Grammy za całokształt twórczości.

Tenczynek Marakuja to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui. Ma przyjemny lekki smak. Cechą wyróżniającą jest wyraźne uderzenie smaku marakui odczuwalne wraz z pierwszym łykiem. Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

Do najlepszego jakościowo piwa dodaliśmy marakuję. Tak powstał pyszny, lekki lager o owocowym, orzeźwiającym smaku. Z pewnością znajdzie szerokie grono fanów. Już jego pierwszy łyk przynosi wyraźne uderzenie marakui. Lekka, ale niezbyt zalegająca słodycz ustępuje na finiszu delikatnej chmielowej goryczce, ujawniając prawdziwie piwny profil – opisuje Sebastian Jabłoński.

Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31.03, w pojemności 330 ml. Produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także, w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

Właścicielami Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, do której należy Browar Tenczynek są Janusz Palikot i Dariusz Chrząstowski. W roku 2018 roku odkupili od Marka Jakubiaka historyczny, małopolski browar – Tenczynek i przekształcili go w browar warzący piwa rzemieślnicze.
W styczniu br. premierę miało piwo powstające z dodatkiem suszu konopnego – BUH.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Przykładowy brief reklamowy

    O sztuce tworzenia skutecznego briefu marketingowego i 5 najczęstszych błędów marketerów

    Zasada zaangażowania i konsekwencji cialdiniego

    Ludzie lubią postępować w sposób konsekwentny. Także w przypadku decyzji zakupowych