w

Olmeka Creation House z kampanią dla fundacji KOTangens

Kotangens

Olmeka Creation House wygrała w listopadzie przetarg zorganizowany przez Urząd Miejski w Gdańsku przy współpracy z fundacją KOTangens, na kampanię związaną z wolnożyjącymi kotami. Kampania obejmie outdoor oraz social media, potrwa od 23 grudnia do 20 stycznia.

Skierowana do mieszkańców Gdańska kampania organizowana jest przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz Fundację KOTangens, we współpracy z agencją reklamową Olmeka Creation House. 

Głównym celem akcji jest przypomnienie podstawy prawnej, według której koty wolnożyjące stanowią dobro ogólne i w myśl prawa nikt nie może ich bezkarnie wyłapywać, krzywdzić, przepędzać ani straszyć. Dodatkowo kampania w jasny sposób ma komunikować sposoby na odpowiednie zachowania oraz na pomoc dla kotów wolnożyjących. Osobom deklarującym chęć pomocy i chcącym zostać opiekunem kotów wolnożyjących, miasto oferuje darmową karmę oraz ocieplane domki. 

Kotangens

Kotangens

Gdańsk, który cieszy się mianem „wolnego miasta wolnych kotów”, jest od dawna znany z dużej rodziny kotów wolnożyjących i postanowił w tym roku wspomóc zwierzęta w przetrwaniu najtrudniejszego dla nich okresu. Z działań na rzecz fundacji KOTangens znany był także poprzedni prezydent miasta Paweł Adamowicz. 

Kampania obejmie citylighty w Gdańsku, jak również nośniki na gdańskich przystankach autobusowych i tramwajowych. W środkach transportu miejskiego (tramwaje i autobusy) wyświetlany będzie również film informacyjny. 

Kampanię OOH wesprą prowadzone równolegle działania w Social Mediach.

Agencja Olmeka Creation House zajęła się przygotowaniem kreacji na potrzeby kampanii. Za zakup nośników oraz dystrybucję materiałów reklamowych odpowiedzialna jest fundacja KOTangens.

Kampania informacyjno-edukacyjna jest jednym z elementów realizowanego w tym roku przez Urząd Miejski w Gdańsku, z budżetu obywatelskiego, projektu „Koty S.O.S.!”.

Olmeka Creation House wielokrotnie angażowała się w akcje i kampanie związane z ochroną zwierząt, na stałe wspiera działania Fundacji Viva oraz schronisko w Korabiewicach. Działająca od 2010 r. agencja Olmeka Creation House specjalizuje się w kreatywnym marketingu ukierunkowanym na efektywność biznesową. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Total, Soplica, Budimex,  Atlantic, Bols, BZ WBK, Empik, Nestle, Sobieski, Volvo czy Żubrówka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Raport gemius

38% internautów wciąż nie kupuje online [raport Gemius]

Uber

Riding home for Christmas, czyli jak bezpiecznie dotrzeć na wigilijną kolację [5 porad od firmy Uber]