Ruszyła kampania reklamowa systemu domu inteligentnego FIBARO. Działania pod hasłem “Twój dom, Twoja wyobraźnia” przygotowała agencja OMI Media House wspólnie z działem marketingu FIBARO. Planowanie i zakup mediów powierzono Value Media.
Od dziś w tematycznych kanałach grupy TVN, a później także Polsatu, zobaczyć można spoty promujące system domu inteligentnego FIBARO.
Wszystkie trzy filmy nawiązują do bliskich relacji rodzinnych lub przyjacielskich. Produkty prezentowane są przez pryzmat krótkich, domowych scen, stając się integralną częścią opowiadanych historii. Pojawia się w nich męska impreza, wyjazd na salę porodową oraz dziadek oczekujący na odwiedziny wnuka.
Koncepty kreatywne są wspólnym dziełem agencji reklamowej OMI Media House i działu marketingu FIBARO. Zadaniem agencji było opracowanie pojemnego formatu komunikacji, który pozwoliłby na łatwą adaptację do różnych nośników i – przede wszystkim – stał się bliski konsumentom. Na poziomie oddziaływania miał budować popyt i angażować emocjonalnie. Z kolei od FIBARO wyszła propozycja, aby poruszać się w kluczu podstawowych emocji, które stały się komunikacyjnym rdzeniem kampanii. Stworzone kreacje ułożyły się w format wypełniony bliskością i autentycznymi relacjami.
Oprócz pracy kreatywnej OMI Media House zajęła się kompleksową produkcją filmów i pozostałych materiałów dla nośników drukowanych i digitalowych. Spoty będą emitowane do końca roku. Równolegle wystartują działania w internecie i punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy Value Media.