in

ONLINE MARKETING B2B – jak zaistnieć w świecie online przy komunikacji do firm, kontrahentów i dystrybutorów

B2b

11 maja 2016r. w Warszawie odbędą się warsztaty „ONLINE MARKETING B2B – jak zaistnieć w świecie online przy komunikacji do firm, kontrahentów i dystrybutorów.”

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/b2b/formularz_pr10.php

Podczas warsztatów dostarczymy wskazówek i odpowiedzi:

• W jaki sposób zachowują się i poszukują informacji użytkownicy B2B w internecie?

• Jakie narzędzi najczęściej wykorzystuje branża B2B w komunikacji marketingowej?

• Które instrumenty e-marketingu są najskuteczniejsze w uwzględnieniem mikro i MŚP, a także dużego biznesu?

• Specyfika kluczowych narzędzi i platform e-marketingu – jak firmy mogą optymalizować działania online?

• W jaki sposób generować zapytania handlowe i budować własne bazy marketingowe?

• Co i w jaki sposób mierzyć by osiągać najlepsze rezultaty biznesowe z wykorzystaniem internetu?

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone dla biznesu – od mikro firm przez MŚP do dużych przedsiębiorstw. Do udziału zapraszamy:

• managerów i specjalistów marketingu internetowego

• managerów i specjalistów marketingu/promocji i reklamy

• specjalistów i doradców Public Relations

• właścicieli firm oraz osoby piastujące stanowiska menedżerskie pośrednio związane z działaniami reklamowymi i komunikacyjnymi

Szkolenie prowadzi Artur Maciorowski, Niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/b2b/index.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78; email: pr@konferencja.com.pl

W „dobrą zmianę” wierzy zaledwie 19,2 proc. Małych firm

W „dobrą zmianę” wierzy zaledwie 19,2 proc. małych firm

Google

Google Day – Co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach Google?