w

Op1 dla CROPP – promocja kolekcji snowboardowej

Op1 dla cropp - promocja kolekcji snowboardowej

Spoty promocyjne w reżyserii Marcina „Martineza” Swystuna oraz zdjęcia autorstwa Łukasza Ziętka promują najnowszą kolekcję snowboardową marki CROPP. Śnieżna sesja oraz plan zdjęciowy odbyły się pod koniec… lata na austriackim lodowcu w Hintertux. Za produkcję kampanii odpowiedzialny był dom produkcyjny Op1.

W zimowej kolekcji marki CROPP znajdziemy techniczne ubrania dedykowane dla snowboarderów. Kolekcja damska i męska będzie promowana m.in. przez sportowo-lifestyle’owe spoty, w których zobaczymy dokumentację z wyjazdu grupy przyjaciół. Filmy są pełne ewolucji na stoku, ale także pokażą dobrą zabawę poza nim.

3,2,1 …. BOOM! Get ready for SNOW! Cropp #Snowboard Collection is here 2 stay! Kliknij i zobacz!

Posted by Cropp on 18 listopada 2015

>>Zobacz stronę kampanii

12249831_10153432827488863_1468780767561721652_n

12208417_10153428164843863_6462623958318042457_n

11224096_10153423549353863_6532356315047218575_n

12239906_10153432826928863_6888239373079603439_n

12219386_10153437304023863_8489395272312631439_n

12193328_10153426953183863_3597518342610524612_n

11931077_978011608885759_1818754422_n(1)

Autorem zdjęć jest Łukasz Ziętek – ceniony fotograf mody i lifestyle’u, stale współpracujący z najważniejszymi tytułami prasowymi w Polsce i za granicą oraz twórca wielu kampanii dla wiodących marek. Nie jest to pierwsza kampania przygotowana przez Łukasza dla firmy CROPP – współpracował on m.in. przy produkcji materiału z wiosennej kampanii w Taipei czy jesiennej wyprawy Cropp’owej ekipy do Hamburga.

Reżyserem spotów jest Marcin „Martinez” Swystun – założyciel i CEO domu produkcyjnego Op1. Na jego koncie są już setki realizacji, w tym wiele dla marki CROPP, m.in. jedna z najpopularniejszych viralowych akcji marki czyli Pure Evil Crew – którą można zobaczyć tu >>

Op1 Outpost One Entertainment zajmuje się produkcją video oraz wypożyczeniem sprzętu filmowego, a na jego koncie jest prawie 1000 realizacji. Stale współpracuje m.in. z Red Bullem i Discovery Channel Polska. W skład domu produkcyjnego wchodzi również Op1 Rental dysponujący ponad 4 000 kg sprzętu, który można wypożyczyć w warszawskiej siedzibie firmy, a także Op1 Helicam Team – najbardziej doświadczona ekipa helicamowa w Polsce, która pracowała przy wielu polskich i zagranicznych produkcjach zarówno filmowych jak i reklamowych. Relacje live realizowane są dzięki wsparciu Black Burst.

[podobne_viral]

Top 5: polskie ilustratorki, które warto obserwować

TOP 5: polskie ilustratorki, które warto obserwować

Baby boomers & millennialsi – jak korzystają z urządzeń mobilnych?

Baby Boomers & Millennialsi – jak korzystają z urządzeń mobilnych?