PayPo, lider rynku płatności odroczonych (BNPL) w Polsce, kontynuuje współpracę z marką Sinsay – jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.
W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki przygotowały działania promujące letnie kolekcje i możliwość zakupów z odroczoną płatnością.
Jednym z elementów kampanii są murale, które pojawiły się w maju w przestrzeni miejskiej Warszawy, stanowiąc połączenie sztuki, mody i nowoczesnych rozwiązań zakupowych.
Celem kampanii jest nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku obu brandów, ale przede wszystkim dotarcie do szerokiego grona klientów z przekazem, że lato to najlepszy czas na odkrywanie własnego stylu – z wygodą i elastycznością, jaką daje PayPo.
Wspólna akcja Sinsay i PayPo doskonale wpisuje się w aktualne trendy konsumenckie, w których liczy się nie tylko atrakcyjna oferta, ale również komfort procesu zakupowego.
Od lat współpracujemy z marką Sinsay, a nasza relacja opiera się na wspólnym zrozumieniu potrzeb nowoczesnego konsumenta – podkreśla Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo. To już kolejna akcja marketingowa realizowana wspólnie, która potwierdza, jak dużą wartość niesie ze sobą partnerstwo marek dzielących te same cele. Kampanie z naszymi partnerami pozwalają nie tylko budować świadomość marki PayPo, ale również skutecznie docierać do nowych użytkowników.
Poczuj swoją Aurę – wybierz styl na lato i zapłać później
Letnia kampania „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę” koncentruje się na prezentacji nowej kolekcji odzieży i dodatków dostępnych w ofercie Sinsay. Poprzez atrakcyjne wizualnie murale zlokalizowane w wybranych punktach Warszawy, marka nie tylko promuje najświeższą letnią kolekcję, ale również zachęca do korzystania z płatności odroczonych PayPo – rozwiązania, które zyskuje coraz większą popularność wśród młodych konsumentów.
Jak zaznacza Michał Niedziółka, Senior E-commerce Campaign Manager w Sinsay: Po raz kolejny wybraliśmy PayPo jako partnera do naszej kampanii, tym razem promującej letnią kolekcję. Jest to marka, która idealnie wpasowuje się w potrzeby naszych klientów, zapewniając im swobodę zakupową i pozwalając im kupować na własnych warunkach. Nasze poprzednie wspólne akcje przyniosły bardzo pozytywne efekty, dlatego kontynuujemy tę współpracę na kolejnych płaszczyznach.
Chętnie angażujemy partnerów w nasze działania marketingowe, szczególnie takich, którzy wpasowują się w aktualne trendy i zapewniają konsumentom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Zależy nam, aby poprzez wspólne aktywności budować pozytywny wizerunek marki i zwiększać komfort jej miłośnikom.
Działania PayPo i Sinsay wpisują się w strategię obu firm, zakładającą rozwój poprzez innowacje i synergię marek. Kampania „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę” to jedna z pierwszych wspólnych kampanii brandów w tym roku i kolejny przykład skutecznego wykorzystania współpracy, w której każda ze stron wnosi unikalną wartość – modowy styl Sinsay spotyka się z zakupową wygodą od PayPo, tworząc ofertę dopasowaną do oczekiwań nowoczesnych konsumentów.
Płatności odroczone dostępne także w sklepach stacjonarnych
Choć płatności odroczone kojarzone są głównie z zakupami online, dostępne są również w sklepach stacjonarnych. Można z nich korzystać zarówno za pośrednictwem aplikacji mobilnej PayPo, jak i również w aplikacji Sinsay. To rozwiązanie redefiniuje tradycyjny model zakupów offline – umożliwia zabranie produktów do domu z możliwością zapłacenia za nie w dogodnym terminie.