8 sierpnia 2023 roku, narodowy przewoźnik Polskie Linie Lotnicze LOT ogłosił początek współpracy z kolejną rodzimą firmą w celu stworzenia nowej oferty pokładowej. Ta współpraca jest częścią ciągłych działań LOT-u, mających na celu zwiększenie wygody i jakości doświadczeń podróżnych w klasie biznes.
Zmiany wprowadzone przez LOT skupiają się na dostarczeniu nowych kosmetyczek, które zostaną włączone do oferty pokładowej. Odpowiedzialna za ich produkcję będzie marka Phenomé, znana z tworzenia innowacyjnych i ekologicznych produktów kosmetycznych.
LOT kontynuuje swoją strategię wsparcia i promocji polskich przedsiębiorstw, wybierając partnera, który kładzie nacisk na naturalne i ekologiczne składniki. Dzięki tej współpracy, każdy pasażer latający z LOT-em na trasach dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z logo przewoźnika. Wewnątrz znajdować się będą dwa ekskluzywne produkty z linii Phenomé opartej na jabłkach – nawilżający krem do twarzy i odżywczy balsam do ust.
Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości – pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT – jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
W kosmetyczce znajdą się także: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów.
W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży – mówi Aldona Luterek, CEO Phenomé.