w

Pluxee – nowy fintech dla marketingu, sprzedaży i HR podbija rynek… przyjemnościami 

Pluxee

Pluxee jest nowym fintechowym brandem, skierowanym do marketingu, sprzedaży i HR. Stawia na cyfrowe rozwiązania, głównie w obszarze kart przepłaconych i podarunkowych. To rewolucja na rynku narzędzi zwiększających sprzedaż oraz benefitów pracowniczych.

Pluxee tworzy nową kategorię produktową kart na przyjemności, które mogą być wykorzystane przez użytkowników: pracowników, klientów i nagrodzonych.

Naszym celem strategicznym jest zrewolucjonizowanie rynku benefitów oraz narzędzi zwiększających sprzedaż. Chcemy tego dokonać, rozwijając się w kierunku cyfrowości i nowoczesnych usług płatniczych. Dla naszych odbiorców tworzymy zupełnie nową kategorię produktową kart na przyjemności. –  mówi Karol Kamas, Chief Marketing Officer, członek zarządu Pluxee Polska. 

Pozycjonowanie: Przyjemności codzienności

Idea stojąca za Pluxee to hasło: przyjemności codzienności. Co to znaczy? Brand stworzył zupełnie nową kategorię kart na przyjemności, czyli kart z ekstra środkami, które użytkownik wydaje na to, co chce, a nie, to co musi. To mocne pozycjonowanie marki, które przybliża ją do odbiorcy i jego potrzeb.

Z badań przeprowadzonych przez Pluxee wynika, że środki, które dostajemy od pracodawcy jako benefit czy też jako nagroda w akcjach wsparcia sprzedaży w formie przelewu na konto, zazwyczaj przeznaczamy na codzienne, konieczne wydatki. Zachodzi proces tzw. księgowania mentalnego. Podobnie jak w księgowości, w umyśle człowieka tworzą się osobne „mentalne konta” – szufladki, w których umieszczamy wydatki i przychody. W efekcie w budżetach domowych nie mamy przestrzeni na własne przyjemności.

Pluxee wypełnia tę lukę i wprowadza w życie polskiego odbiorcy małe, codzienne przyjemności. Kawa w drodze do pracy, relaksujący masaż, weekendowy wypad za miasto, ulubione danie w pobliskiej restauracji – to małe marzenia, które często odkładamy na później, a które budują dobrostan i poczucie szczęścia. – mówi Marta Robak, Brand Manager w Pluxee Polska. 

Marka wychodzi z założenia, że kluczową wartością jest dla użytkowników wolności wyboru sposobu, miejsca czy czasu realizacji przyjemności. Dlatego kartami Pluxee można zapłacić niemal wszędzie w Polsce, za granicą oraz w Internecie. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

GIPHY App Key not set. Please check settings

    Kanał sportowy

    Lipton zrywa współpracę z Kanałem Sportowym

    Kanał sportowy

    Sharp Consumer Electronics Poland rezygnuje ze współpracy z Kanałem Sportowym