w

Sharp Consumer Electronics Poland rezygnuje ze współpracy z Kanałem Sportowym

Kanał sportowy

Oświadczenie dotyczące treści wyemitowanych na Kanale Sportowym w odcinku KS Poranek z dnia 5 października 2023 r.

Firma Sharp Consumer Electronics Poland Sp. z o. o. („Sharp”) zdecydowanie odcina się od wypowiedzi nawiązujących do afery Pandora Gate, przedstawionych w wyemitowanym przez Kanał Sportowy odcinku KS Poranek w dniu 5 października 2023 r. Chcielibyśmy jasno podkreślić, że jako sponsor nie mieliśmy żadnego wpływu na scenariusz tego odcinka, a przedstawione w nim treści nie są zgodne z naszymi wartościami i standardami.

Jako firma z ponad 100-letnią tradycją zawsze kładziemy nacisk na etykę, szacunek i uczciwość w każdym obszarze działalności, a zaprezentowane przez Kanał Sportowy zachowania są niezgodne z naszymi fundamentalnymi zasadami.

Chcielibyśmy również poinformować, że firma Sharp rezygnuje z obecności w roli sponsora programu KS Poranek ze skutkiem natychmiastowym. Decyzja ta wynika z naszej troski o zachowanie wysokich standardów komunikacji oraz odpowiedzialności mediów, z którymi chcemy być utożsamiani.

Oświadczenie to stanowi także bezpośrednią odpowiedź na reakcje mediów oraz zgłoszenia użytkowników, które pojawiły się w mediach społecznościowych i napłynęły bezpośrednio na naszą skrzynkę mailową. Jesteśmy świadomi trosk i pytań społeczności oraz pragniemy zapewnić, że będziemy działać transparentnie.

Podjęliśmy kroki, aby wyjaśnić tę sytuację oraz wyrazić wobec niej sprzeciw, chcąc zapewnić naszych klientów, partnerów biznesowych oraz społeczność, że nasza firma stanowczo dystansuje się od kontrowersyjnych treści, które zostały przedstawione we wspomnianym odcinku. Działamy z pełnym poszanowaniem dla naszych zobowiązań społecznych i etycznych.

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź
  1. Zaraz obejrzę ten odcinek i sprawdzę o co chodziło. Jeśli jest tam coś co redakcja zrobiła źle, to przestanę to oglądać. Jeśli nie znajdę nic złego, to zrezygnuję ze współpracy z firmą Sharp Electronics Poland w trybie natychmiastowym. Ideologia przekazywana przez dziennikarzy może być prosto ucięta, przez zaprzestanie oglądania i negatywną recenzję, ale jedna z najbardziej oburzających rzeczy jakie mogą się dziać, to korporacje rozprzestrzeniające ideologie. Właśnie siadamy zweryfikować doniesienia i wyciągnąć konsekwencje

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pluxee

Pluxee – nowy fintech dla marketingu, sprzedaży i HR podbija rynek… przyjemnościami 

25 lat google

Ekspert obala mity o GA4