Powstała „SŁUCHAM” – pierwsza polska agencja specjalizująca się w rozwiązaniach marketingowych wykorzystujących podcasty i w obsłudze managerskiej twórców tego segmentu.
– Dynamiczny wzrost słuchalności podcastów, a także profil słuchaczy jest niezwykle ciekawy dla marketerów. W ostatnim roku ilość polskich słuchaczy w serwisie Spotify wzrosła o ponad 300%, z każdym kolejnym miesiącem przybywa kolejnych 40%, a rynek produkcji treści w widoczny sposób się sprofesjonalizował. Zrealizowaliśmy również jako „SŁUCHAM” pierwsze działania z klientami prowadzone z wykorzystaniem tego kanału. W „SŁUCHAM” tworzymy strategie dotarcia do wybranych grup słuchaczy, a także, pracując z twórcami, dbamy o wysokiej jakości content, który sprawia, że działania prowadzone przez naszych klientów osiągają zamierzony efekt – mówi Marta Niemira, założycielka agencji.
Niemira od niemal 10 lat związana jest z rynkiem reklamowym. Pracowała m.in. w Lubię to – linked by Isobar, Grey Group oraz w agencji Talentmedia.
Agencja ma zamiar brać czynny udział w dalszym rozwijaniu polskiego rynku podcastów, m.in. dostarczać badania dotyczące tego segmentu. Oprócz realizacji kampanii dla marek „SŁUCHAM” współdziała z twórcami, aby wspólnie wypracowywać najlepsze rozwiązania i rekomendacje nakierowane na profesjonalną współpracę z biznesem.
Agencja „SŁUCHAM” reprezentuje m.in. Joannę Okuniewską („Tu Okuniewska”, „Ja i moje przyjaciółki idiotki”), której podcasty odsłuchano do tej pory prawie 3 mln razy. Dzięki temu Okuniewska znajduje się w czołówce polskich twórców podcastów. „Słucham” zajmuje się również managementem podcastu „Słuchowisko” tworzonego przez Justynę Mazur oraz „Piąte: nie zabijaj” (ponad 2 mln odsłuchań).
Informacje o agencji dostępne są na stronie: https://www.agencjaslucham.pl/