Lidl w kolejnej odsłonie kampanii „Sprytnio i tanio kupować marki Lidla” uruchomił promocję, w której klienci, którzy nie są zadowoleni z jakości zakupionych produktów, mogą je zwrócić do sklepu.
Promocja miała trwać do 30 listopada, ale decyzją marki została zakończona dzisiaj. Przyczyny zostały wyjaśnione w oświadczeniu.
Oświadczenie Lidl Polska
W nawiązaniu do nadesłanego pytania chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”.
Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych.
W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych.