w

Promocja Lidl „Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy” zakończona

Lidl

Lidl w kolejnej odsłonie kampanii „Sprytnio i tanio kupować marki Lidla” uruchomił promocję, w której klienci, którzy nie są zadowoleni z jakości zakupionych produktów, mogą je zwrócić do sklepu.

Promocja miała trwać do 30 listopada, ale decyzją marki została zakończona dzisiaj. Przyczyny zostały wyjaśnione w oświadczeniu.

Oświadczenie Lidl Polska

W nawiązaniu do nadesłanego pytania chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”.

Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych.

W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych.

Firmy wydają krocie na reklamy, które nie działają

Firmy wydają krocie na reklamy, które nie działają

Facebook rozwija technologie sztucznej inteligencji

Facebook rozwija technologie sztucznej inteligencji