w

Romet – kultowa polska marka obchodzi 75-te urodziny

Romet

ROMET, kultowa polska marka rowerowa, obchodzi 75. urodziny i postanawia uczcić ten wyjątkowy jubileusz wraz ze swoimi klientami. W ramach ogólnopolskiej kampanii, mającej na celu budowanie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży, ROMET przygotował dwie inicjatywy, za których opracowanie odpowiadała agencja KERRIS. 

Od ponad siedemdziesięciu lat ROMET cieszy się statusem legendy wśród polskich rowerów. Pierwsza fabryka rowerów ROMET powstała już w 1949 roku, a w latach 70. rowery tej marki były marzeniem każdego Polaka. Największą popularnością cieszyły się takie modele jak Jubilat, Flaming i Wigry. Teraz marka z okazji swojego jubileuszu, przygotowała dwie atrakcyjne inicjatywy.

„Jesteśmy dumni, że ROMET to marka, która nosi miano kultowego symbolu w polskim świecie rowerowym. Z okazji naszych 75 urodzin, chcieliśmy podziękować naszym klientom i fanom za konsekwentnie wybieranie rowerów ROMET, dlatego przygotowaliśmy dwie wyjątkowe aktywacje. W ramach konkursu co tydzień rozdajemy atrakcyjne rowery górskie i elektryczne, a finałowa nagroda to nasz flagowy model MTB E-RAMBLER” – powiedziała Lidia Grabiec z ROMET

Konkurs potrwa do 12 lipca. Już teraz zgłoszono ponad 1300 prac konkursowych, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu akcją. ROMET zaprasza klientów marki do przesłania swojej historii związanej z rowerem ROMET, wraz z załączonym zdjęciem lub filmem, archiwalnym lub aktualnym. Najbardziej kreatywne zgłoszenia zostaną nagrodzone. Do wygrania jest 37 rowerów ROMET, w tym MTB E-RAMBLER, a także 30 rowerów górskich RAMBLER lub JOLENE oraz 6 rowerów elektrycznych E-WAGANT lub E-GAZELA. Więcej informacji znajduje się na: https://konkurs.urodzinyromet.pl/

„Zaryzykuję stwierdzenie, że nie ma rodziny w Polsce, która nie miałaby historii z ROMETem. To właśnie na tym założeniu powstał pomysł konkursu urodzinowego. Chcieliśmy dać naszym klientom możliwość podzielenia się swoimi wspomnieniami związanymi z rowerem ROMET i uczcić razem to wyjątkowe jubileuszowe wydarzenie” – powiedział Ignacy Bochiński, partner w agencji KERRIS.

Ogólnopolska kampania jest szeroko promowana na kanałach social media marki, takich jak Facebook i Instagram, za pomocą postów sponsorowanych i formatów reklamowych. Agencja KERRIS odpowiada za opracowanie koncepcji obu inicjatyw, jak również za ich promocję, stworzenie key visual, landing page’ów, materiałów POS, banerów, mailingów oraz obsługę konkursów we współpracy z firmą JET. 

 

Polskie marki na zalando

Zalando z pierwszą kampanią pozycjonującą wyłącznie polskie marki na Zalando

Lego dreamzzz serial netflix

Nietypowa reklama LEGO DREAMZzz w Warszawie