Rusza pierwsza kampania pozycjonująca wyłącznie polskie marki na Zalando, której celem jest zwiększenie ich widoczności na tle szerokiej oferty platformy.
Kampania “To nie Nowy Jork. To polskie marki na Zalando” ukazuje asortyment polskich marek, uchwycony na ulicach warszawskich miast w sposób przypominający atmosferę globalnych stolic mody (Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu, Tokio), podkreślając tym samym różnorodną ofertę rodzimych firm.
Dodatkowo na Zalando.pl pojawi się przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek, gdzie klienci będą mogli zapoznać się z ich pełnym portfolio.
23 czerwca Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, rozpocznie pierwszą kampanię marketingową mającą na celu zwiększenie widoczności polskich marek, a także budowanie świadomości ich dostępności na Zalando.
Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio. To polskie marki na Zalando” przestawia asortyment wybranych rodzimych marek dostępnych na Zalando uchwycony na ulicach Warszawy w sposób oddający atmosferę czterech największych stolic mody. Zdjęcia realizowane były w Warszawie, a znalazły się na nich kolekcje m.in.: Kazar, Lancerto, Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler, Bizuu, La Mania, Ryłko czy Diverse, Big Star.
Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando: W ostatnich latach krajowa moda odnosi niezwykłe sukcesy, zyskując na znaczeniu na rynku lokalnym i budując swoją pozycję również na arenie międzynarodowej. Klienci doceniają kolekcje polskich marek za jakość oraz design, wpisujący się w światowe trendy, co czyni z nich pożądane produkty. Obecność rodzimych brandów w asortymencie Zalando jest tym ważniejsza, że lokalizacja oferty to jeden z kluczowych elementów naszej strategii biznesowej, przybliżającej nas do celu jakim jest stanie się Starting Point for Fashion w Polsce. Chcemy wspierać polskie marki w ich rozwoju i dlatego ruszamy z kampanią, w której to właśnie one będą największymi gwiazdami.
Kampania “To nie Nowy Jork / Paryż / Mediolan / Tokio! To polskie marki na Zalando” wystartuje 23 czerwca i potrwa 6 tygodni. Pojawi się w kanałach digital, social mediach, prasie, a także na samej platformie. Dodatkowo na Zalando.pl zostanie stworzona przestrzeń poświęcona asortymentowi lokalnych marek, gdzie klienci będą mogli zapoznać się z ich pełnym portfolio.