w

Nietypowa reklama LEGO DREAMZzz w Warszawie

Lego dreamzzz serial netflix

Wkrocz do świata snów dzięki LEGO® DREAMZzz™, pierwszej serii tematycznej od Grupy LEGO, która jest zainspirowana sposobem, w jaki dzieci śnią.

W samym centrum Warszawy w przejściach podziemnych Ronda Dmowskiego powstała wyjątkowa przestrzeń ozdobiona grafikami z bohaterami nowego serialu LEGO DREAMZzz, w tym Mateo, Izzie, Cooperem czy Królem Koszmarów i Nocnym Łowcą.

Wielkoformatowe reklamy na ścianach jednego z najpopularniejszych przejść w Warszawie są zapowiedzią zbliżającej się wielkimi krokami premiery zestawów LEGO DREAMZzz oraz zachętą do zapoznania się z przygodami głównych bohaterów w serialu, którego pierwsze 10 odcinków można obejrzeć już na kanale LEGO na YouTube, a także na platformach streamingowych Netflix oraz Amazon Prime.

Lego dreamzzz serial netflix

Lego dreamzzz serial netflix

Lego dreamzzz serial netflix

Lego dreamzzz serial netflix

Reklama w przejściu podziemnym obok Rotundy będzie dostępna do końca miesiąca i szacuje się, że kontakt z nią będzie miało ponad 4 mln ludzi. Realizacją akcji zajmuje się agencja Golden Submarine.

Koncepcja LEGO DREAMZzz została oparta na nowym globalnym badaniu przeprowadzonym wśród ponad 23 000 dzieci, które wykazało, że siedem na dziesięć dzieci (69%) doświadcza na co dzień złożonych emocji, takich jak stres czy samotność, a jedno na cztery (24%) jako ich przyczynę podaje wydarzenia na świecie lub w mediach społecznościowych.

Jednak eksperci od snu twierdzą, że sny mogą odgrywać kluczową rolę w pomaganiu dzieciom w przetwarzaniu skomplikowanych emocji i angażowaniu ich wyobraźni. Badane dzieci zgadzają się z tym stwierdzeniem – dwie trzecie z nich przyznaje, że sny są ważne i pomagają im być bardziej kreatywnymi w ciągu dnia (68%).

Serial LEGO DREAMZzz śledzi przygody szkolnych przyjaciół, Mateo, Izzie, Coopera, Logana i Zoey, gdy dołączają do tajnej agencji i uczą się wykorzystywać moc wyobraźni w podróży do Świata Snów – i uczą się pokonywać despotycznego Króla Koszmarów.


  1. Dziewczynki mogą wszystko… [kampania LEGO]
  2. Dziewczynki mogą wszystko x LEGO
  3. Grupa LEGO i Samira Wiley zbudowały tęczowy portret aktorki w ramach kampanii „Pieces of Me”
  4. Strategia marketingowa LEGO – czego każdy przedsiębiorca może się nauczyć od znanego producenta klocków?
Romet

Romet – kultowa polska marka obchodzi 75-te urodziny

Iga świątek porsche kampania reklamowa

Iga Świątek x Porsche