Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię wizerunkową w ramach platformy komunikacyjnej Answear „Ubierz życie w to, co cenne”. Jesienno – zimowa odsłona platformy pod hasłem „Ubierz życie w to co cenne” (Dress your life with precious things), ma swoją premierę we wrześniu 2025 roku na 12 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym w Polsce.
Motywem przewodnim kampanii jest taniec współczesny – symbol emocji, więzi i bliskości. Ubrania stają się tu medium budowania relacji, narzędziem wyrażania siebie i wzmacniania więzi z drugim człowiekiem. Narrację spina claim marki: „Potrzebujesz Answear”.
W ramach działań przygotowano dwa spoty główne w formatach digitalowych (30”, 15”,10”, 6”) oraz telewizyjnym (15” i 10”), a także 8-sekundowy billboard sponsorski. Kampania obejmie Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Ukrainę, Rumunię, Bułgarię, Grecję, Chorwację, Słowenię, Włochy i Cypr.
Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię, kreację oraz adaptację materiałów na wszystkie rynki CEE.
Reżyserię kampanii powierzono Adi Halfin, znanej z wrażliwości na ruch i emocje, oraz zespołowi utalentowanych tancerzy: Angele Villanuevie Jarze – finalistce najnowszej edycji You Can Dance Polska, a także Mathilde Lin, Davidowi Lagerqvistowi i Mermozowi Melchiorowi. Produkcją i postprodukcją zajęło się studio Shoot Me Warsaw.
Ponadto w realizacje działań zaangażowane były studio postprodukcyjne VEIN oraz dźwiękowe Głośno.