Internetowy sklep ANSWEAR.com startuje z limitowaną kolekcją Manifest Your Style. Kampania oraz kolekcja ubrań i akcesoriów została zrealizowana wspólnie
z grafikiem i typografem Oskarem Podolskim.
Manifest Your Style to owoc współpracy sklepu ANSWEAR.com i Oskara Podolskiego – artysty, projektanta i typografa, którego wielką pasją są przede wszystkim litery. Limitowana kolekcja łączy w sobie oryginalny design i filozofię ludzi odważnych, niezależnych i pewnych siebie. W projekt włączył się nie tylko znany artysta, ale również społeczność Answear – to właśnie zaproponowane przez nią hasła trafiły na ubrania i akcesoria Manifest Your Style.
„Projekt Manifest Your Style jest konsekwencją strategii marki i kolejną odsłoną nowego hasła marki #WeAreTheAnswear. – mówi Agnieszka Wojnicka, Specjalista ds. Marketingu Answear.com – „W tej kampanii chcieliśmy zaangażować naszą społeczność do wyrażania siebie i jednocześnie dowiedzieć się, co jest dla nich ważne i czym kierują się w swoim życiu. Oprócz manifestu modowego stylu, dla nas istotny stał się manifest stylu życia. Dla podkreślenia tej idei zaprosiliśmy do współpracy Oskara Podolskiego. Wiedzieliśmy, że to będzie strzał w dziesiątkę, gdyż jego projekty i sposób artystycznego wyrazu gwarantowały nam najlepszą jakość i zrozumienie przesłania projektu”.
Limitowana kolekcja Answear x O.ESU™1 skierowana jest do osób pewnych swojego stylu, które cenią sobie awangardowe rozwiązania i indywidualne podejście do mody. Zarówno damska, jak i męska odsłona Manifest Your Style to przede wszystkim T-shirty, joggery, bluzy, skarpetki, nerki i czapki typu docker. Całość utrzymana jest w chłodnym i surowym klimacie. Nie brakuje tu intensywnej czerni i bieli, mocnych kontrastów, fasonów oversize i nieszablonowych, mocnych haseł.
W sesji zdjęciowej promującej Manifest Your Style wzięli udział obiecujący modele i modelki, którzy utożsamiają się z kolekcją: Adam Kaszewski, Paweł Lewandowski, Aleksandra Korytowska, Yaritza Reyes oraz Karolina Niczyporuk. Zdjęcia wykonał miłośnik fotografii analogowej – Karol Grygoruk z agencji Shootme. Spot na potrzeby akcji wyreżyserował Piotr Sawicki, produkcją zajęło się BDVStudio, a autorem zdjęć jest Yori Fabian Production House.