Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com.
Agencja odpowiadać będzie za zintegrowaną kampanię 360, która wprowadzi nowe pozycjonowanie Answear na 11 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.
Szukaliśmy nowego pomysłu na komunikację marki i agencja Saachi& Saatchi najcelniej i najbardziej kompleksowo odpowiedziała na tę potrzebę – uzasadnia wybór Mariusz Ryciak, dyrektor marketingu Answear.com. – Nie mogę jeszcze zdradzić zbyt wielu szczegółów, ale już za kilka tygodni wspólnie rozpoczniemy nowy ekscytujący rozdział w historii marki Answear – dodaje.
Dziękujemy Answear za zaufanie. Cieszymy się niezmiernie na tę współpracę i partnerstwo w tak ciekawym dla Answear.com momencie rozwoju marki – komentuje Ewa Wolska-Rzewuska, general managerka Saatchi & Saatchi.