w

Znamy zwycięzców konkursu CatchTHEmoment Answear.com

Znamy zwycięzców konkursu catchthemoment answear. Com

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co zrobić, żeby wygrać dziesięć koła w konkursie fotograficznym i przy okazji zyskać internetową sławę? answear.com ma dla ciebie odpowiedź i jeszcze więcej – znamy już zwycięzcę ich drugiej edycji konkursu CatchTHEmoment, i wierzcie nam, to zdjęcie rozwala system.

wyłoniliśmy zwycięzców, ale kto na pewno nie przegrał?

przez trzy miesiące, jurorzy w 11 różnych krajach wertowali dziesiątki tysięcy zdjęć. Nagroda główna poszła do Jakuba Golczyka z Wrocławia, który złapał moment, kiedy kierowca saaba i deskorolkarz przemierzają ulice razem.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez kuba golczyk (@kuba.golczyk)

„Emocje przeżywane w samotności, ale także w grupie”

Kacper Barylski, head of communication Answear, wyjaśnia klucz do wygranej: „Zwracaliśmy dużą uwagę na emocje i relacje. Emocje przeżywane w samotności, ale także w grupie. Relacje międzyludzkie, ale także relacje z otoczeniem. Zdjęcia, które uruchamiają moją wyobraźnię. Wówczas dopowiadam sobie historię, co wydarzy się dalej albo co wydarzyło się wcześniej”. A zatem dla answear.com chodzi o więcej niż tylko 'ładny kadr’ – tu liczy się narracja.

Oprócz wygranej na poziomie 10 tysięcy złotych dla głównego zwycięzcy, jury wyróżniło także 10 innych autorów inspirujących zdjęć. Każde zdjęcie nagrodzono 1000 zł. To kolejny dowód, że z kamerą w ręku i odrobiną kreatywności można zrobić dużo więcej niż tylko polubić zdjęcie na Instagramie.

Catchthemoment

Chyba nie musisz być na Bali, żeby zrobić fajne zdjęcie

Jedno jest pewne, do udziału w konkursie nie trzeba było jeździć na drugi koniec świata. Wszystko, co potrzebne, to smartfon, hasztag #catchthemomentpl i chęć do zrobienia czegoś kreatywnego.

„Bardzo cenię taki imperatyw rejestrowania rzeczywistości, nawet jeżeli jest to zaplanowane, a nie wyłącznie spontaniczne” – podsumowuje Kacper Barylski.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Boom na kosmetyki w polsce: jak sieci zarobiły 20% więcej

Boom na kosmetyki w Polsce: jak sieci zarobiły 20% więcej

Czekolada ritter sport

Czekolada Ritter Sport wkracza na salony. Dosłownie