Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Money.pl publikuje artykuły promujące małych przedsiębiorców za 1 zł+VAT

money.pl

Money.pl będzie przez cztery tygodnie publikować artykuły promujące małych przedsiębiorców. Do akcji #moneypomaga może zgłosić się każda firma, która ze względu na pandemię, znalazła się w trudnej sytuacji. Koszt opublikowania artykułu to symboliczna kwota 1 zł + VAT.

Mali przedsiębiorcy mogą zaprezentować swoją firmę na łamach największego serwisu biznesowego w Polsce. Wystarczy krótko opisać prowadzoną działalność i dlaczego to właśnie ona potrzebuje pomocy. Zgłoszenia o długości maksymalnie 1000 znaków należy przesyłać pod adres e-mail: moneypomaga@wp.pl do 7 czerwca 2020.

Kapituła money.pl wybierze zgłoszenia i skontaktuje się z tymi firmami, które najbardziej potrzebują pomocy. Po zakwalifikowaniu, firmy otrzymają prośbę o przesłanie propozycji artykułu opisującego swoją działalność wraz ze zdjęciami oraz nagraniem wideo, jeśli się na takie zdecydują. Money.pl zastrzega sobie prawo do opracowania przesłanych materiałów.

Pandemia dotknęła niemal każdą gałąź gospodarki, wiele firm musiało zmienić profil działalności lub ją zawiesić. Czas kryzysu to jednak najlepszy moment na współpracę i solidarność w biznesie, dlatego poprzez tę akcję chcemy udzielić wsparcia małym i średnim przedsiębiorcom, którzy będą mogli dotrzeć ze swoim przekazem do szerokiego grona użytkowników money.pl – mówi Joanna Pawlak, prezes WP Media SA.

Od 18 maja w każdym dniu roboczym serwis zaprezentuje jedną firmę. Artykuły będą publikowane w ramach dedykowanej sekcji #moneypomaga przez cztery tygodnie. Koszt opublikowania artykułu to symboliczna kwota 1 zł + VAT. Pełny regulamin akcji dostępny jest na stronie: https://bit.ly/2Ll7ewO.

money.pl każdego dnia dociera do prawie 1,5 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w kwietniu 2020 r. serwis odwiedziło 9,2 mln realnych użytkowników.

Zobacz też: Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Leave a Reply