w

Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny rok

Sokołów przedłużył współpracę z cut the mustard na kolejny - szósty rok

Firma Sokołów (Sokołów S.A) rozpoczęła współpracę z CTM w 2019 roku. Agencja aktualnie odpowiada za prowadzenie profili social mediowych marek (w tym Sokołów od Kuchni, czy Super Snacki), tworzenie contentu, aktywacje konsumenckie, a takżezakup mediów. Od 2023 roku agencja rozpoczęła także działania komunikacyjne dla marki na Tik-Tok.

Nasza strategia jest konsekwentnie realizowana, dzięki zaufaniu i partnerstwu w biznesie. Każde działanie jakie podejmujemy, można zweryfikować w zakresie skuteczności i innowacyjności. Jestem dumna, że możemy wspierać w rozwoju markę Sokołów już szósty rok – podkreśla Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard i dodaje: – W komunikacji prowadzonej w social media, skupiamy się na walorach smakowych, ciekawostkach oraz inspirowaniu do poszukiwania nowych smaków. Dzięki różnorodności kanałów w social media, a także dedykowanym profilom, możemy podzielić się wartościami jakie niesie ze sobą marka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Linkedin

7 największych błędów popełnianych na LinkedIn. Czy też je robisz?

Marek lenz publicis groupe

Marek Lenz jako Chief Technology Officer w Publicis Groupe