w ,

Marek Lenz jako Chief Technology Officer w Publicis Groupe

Marek lenz publicis groupe

Marek Lenz objął nowo utworzone stanowisko Chief Technology Officera w Publicis Groupe. W tej roli odpowiadał będzie za rozwój wewnętrznych systemów i narzędzi służących automatyzacji i optymalizacji pracy, a także tworzenie oraz udoskonalanie usług i produktów technologicznych oferowanych Klientom Grupy.

 Chcemy być niekwestionowanym liderem rewolucji technologicznej w branży marketingowej. Przyspieszamy więc zdecydowanie proces rozwoju inteligentych systemów do optymalizacji i automatyzacji pracy, podnoszących efektywność działania naszej organizacji. Równocześnie inwestujemy w doskonalenie i rozbudowę portfolio usług oraz produktów technologicznych, które wspierają klientów w transformacji ich biznesu – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich oraz dodaje – Marek Lenz, który będzie przewodził tej zmianie, ma ponad 25 – letnie doświadczenie na kierowniczych stanowiskach IT w bankowości, ubezpieczeniach i telekomunikacji, czyli sektorach zbudowanych na zaawansowanych systemach technologicznych. Jestem pewien, że jego wiedza zdobyta w tak progresywnych branżach, w połączeniu z naszą ekspertyzą i znajomością wyzwań biznesowych Klientów, gwarantują sukces transformacji technologicznej, którą realizujemy.

Marek Lenz będzie raportował bezpośrednio do Piotra Piętki i ściśle współpracował z szefami wszystkich Agencji oraz obszarów kompetencyjnych grupy, a także ekspertami zajmującymi się sztuczną inteligencją i narzędziami marketingowymi w całej organizacji.

Innowacyjne technologie inspirują i zmieniają branżę marketingową od lat, ale obecne tempo adaptacji nowych technologii w tym sektorze jest naprawdę imponujące i cieszę się, że dołączam do grupy, która ma nie tylko wielkie ambicje w tym obszarze, ale także, jak na lidera przystało, konkretne plany przełomowych wdrożeń, czego najlepszym przykładem jest autorskie rozwiązanie z obszaru generatywnej sztucznej inteligencji – CoreAI – mówi Marek Lenz, Chief Technology Officer w Publicis Groupe i dodaje – Budowanie strategii technologiczej w komunikacji marketingowej i sprzedaży jest dla mnie fascynującym, nowym wyzwaniem. Już wkrótce nasze kolejne rozwiązania i narzędzia z kategorii AdTech, MarTech, czy Business Intelligence trafią do klientów, a dzięki udoskonalaniu wewnętrznej infrastruktury IT będziemy działać jeszcze efektywniej biznesowo.


  1. Daria Polarczyk i Magda Chętnik z awansami w Feeders Agency
  2. Allegro rozwija wewnętrzny zespół marketingu
  3. Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w McCANN Poland

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sokołów przedłużył współpracę z cut the mustard na kolejny - szósty rok

Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny rok

Search generative experience

Search Generative Experience: Content marketing i SEO w erze AI