w

„Spadajcie na drzewo” – spot społeczny agencji Diferente dla Stowarzyszenia Ptaki Polskie

„spadajcie na drzewo” – spot społeczny agencji diferente dla stowarzyszenia ptaki polskie

Agencja reklamowa Diferente we współpracy z domem produkcyjnym Samolot.tv stworzyła spot wspierający akcję zbierania pieniędzy na budki lęgowe dla ptaków. Kreacja filmu „Spadajcie na drzewo” opowiada historię ptasiej rodziny wypędzonej z domu przez rodzinę intruzów.

Spot społeczny - spadajcie na drzewo admonkey

– Udało nam się zaprosić do współpracy aktorów, którzy świetnie wcielili się w swoje role, nie tylko nadając im autentyczności, ale również tworząc klimat całej historii – opowiada Paweł Stankiewicz, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Diferente.

– Film jest „bajkową parabolą” uczulającą na problem pozbawiania ptaków ich naturalnych siedlisk – mówi Jacek Karczewski, prezes Stowarzyszenia Ptaki Polskie.

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=JIeiIYCxzZM’]

Wśród członków ekipy znalazły się znamienite postaci polskiego filmu, jak choćby Andrzej Chyra użyczający swojego głosu jako lektor czy znana charakteryzatorka Liliana Gałązka. Za kamerą stanął operator Mikołaj Łebkowski, a spot wyreżyserowała Magda Sztompka.

– „Spadajcie na drzewo” to pierwszy film, który reżyseruję po 7 latach pobytu w Nowym Jorku. Warto było przylecieć do Polski, aby zrealizować taki projekt. Pomysł Pawła Stankiewicza miał ogromną siłę już na etapie scenariusza. W dużej mierze dzięki temu udało się nam zaangażować wspaniałych artystów. Produkcję z Diferente charakteryzował niesamowity „kreatywny flow”. To była ekscytująca współpraca i niezwykła przygoda – opowiada reżyser Magda Sztompka.

W role ptasiej rodziny wcielili się Orina Krajewska, Łukasz Wójcik i Oliwia Stankiewicz. Rodzinę intruzów odegrali Barbara Kurzaj, Sebastian Stankiewicz oraz Ola i Franek Pasierbińscy. Film wyprodukowała Magda Duchińska, a kierownictwo produkcji objął Szymon Danilczyk – oboje z domu produkcyjnego Samolot.tv. Postprodukcją zajęło się studio BOX Postproduction.

Premiera spotu odbyła się 1 marca w warszawskiej Galerii Złote Tarasy podczas wernisażu wystawy „Ptak też Człowiek!”, gdzie miała też miejsce prezentacja najnowszego albumu Braci Kłosowskich pt. „Żuraw Kłosowski” oraz koncert „Jazz na pTAK!” w wykonaniu zespołu Trio Mania.

Źródło: mat. pras.

Serce i rozum ściągają cały internet bez limitu

Serce i Rozum ściągają cały internet bez limitu

Myślenie lateralne

Techniki kreatywnego myślenia: 6 kapeluszy Edwarda de Bono