Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Serce i Rozum ściągają cały internet bez limitu

Rozum miał piękny sen, w którym odbierał nagrodę Szwedzkiej Akademii Nauk we wszystkich dziedzinach, jednak został on przerwany w najmniej odpowiednim momencie. Na szczęście, dzięki Neostradzie, takie rzeczy zdarzają się tylko w snach. O tym, co dokładnie przyśniło się Rozumowi i jakie ma powiązania z Akademią przekonają się widzowie oglądając, rozpoczynającą się dziś w telewizji, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, kampanię autorstwa agencji Publicis.

czytaj:   Banana Republic & Mad Men

Sen - Serce i Rozum admonkey

– Ważną cechą Neostrady jest nielimitowany dostęp do internetu. Można szybko i bez zacinania ściągać ile się chce. Liczymy na to, że dowcipne dialogi Serca i Rozumu wybudzą ze snu każdą publiczność, zwracając przy tym uwagę na interesującą ofertę Orange – powiedziała Monika Zaręba (Account Director) z agencji Publicis.

Nowe przygody pary sympatycznych bohaterów można śledzić w najważniejszych stacjach o zasięgu ogólnopolskim (TVP, TVN i Polsat) oraz na wybranych kanałach tematycznych. Ogłoszenia prasowe ukażą się w szerokiej gamie dzienników, tygodników i miesięczników.

czytaj:   AdMonday. Tomasz Kuchno wybiera najciekawsze reklamy świąteczne

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz, Damian Cendrowicz, Joanna Jezierska, Anna Kubeł, Monika Zaręba i Malwina Stopińska. Stronę klienta reprezentowali Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Film It, a za postprodukcję Platige Image. Planowanie mediów zrealizował dom mediowy MEC.

czytaj:   Orange ostrzega przed nieuczciwymi przedstawicielami handlowymi w kampanii agencji Publicis

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie EFFIE zdobywając Grand Prix.


Źródło: mat. pras.