VeloBank wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”, w którym liczą się pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.
Nasze spoty pokazują, jak widzimy „Świat bardziej Velo”, w którym pozytywne wartości przekładają się na dobre wybory. Święta to idealny czas, aby przypomnieć, że każdy z nas może zrobić coś dobrego dla siebie i dla innych. VeloKonto daje właśnie taką możliwość. Jest darmowe i łatwo dostępne, a dzięki trwającej obecnie promocji można otrzymać nawet do 600 zł zwrotu za zakupy. Dodatkowe środki to więcej prezentów dla siebie, albo dla bliskich, i to nie tylko od święta – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Kampania reklamowa VeloBanku obejmuje telewizję oraz szereg działań w internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic i Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Została przygotowana przez agencję Dentsu i wyprodukowana przez dom produkcyjny Lemon. Za zakup mediów odpowiada PGD Spark Foundry, natomiast za wsparcie PR agencja ZOOM bsc.