w ,

Trust is the new king w marketingu online [raport Lightscape i Visibly®]

Trust is the new king
trust is the new king

Autentyczność, uczciwość i osobisty głos leżą u podstaw wielu sukcesów w sieci – to słowa Ricka Levine’a, autora „Manifestu Cluetrain” na temat końca ery tradycyjnego biznesu. Co o tym sądzi polski marketer? Z badania przeprowadzonego na zlecenie agencji Lightscape i marki Visibly® wynika, że aż 8 na 10 z nich uważa zaufanie do marki jako kluczowy aspekt w pozyskiwaniu odbiorców szczególnie w sieci. Konsumenci szukają wiarygodnych informacji na temat produktów i usług w Internecie, a marketerzy stają przed wyzwaniem przyciągnięcia ich uwagi.

Ponad połowa badanych przyznała, że nie jest to łatwe zadanie, a jako jeden z głównych powodów podano wysycenie rynku contentem. Jeżeli dodamy do tego problemy z mierzalnością efektów, na które wskazało aż 3/4 respondentów, to okazuje się, że prowadzenie działań marketingowych dzisiaj wcale nie należy do najłatwiejszych. Z jakimi jeszcze wyzwaniami muszą mierzyć się specjaliści? Na ten temat mówi Piotr Berliński, CEO Lightscape, Visibly.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Elementy marketingu mix

Elementy marketingu mix, czyli o czym pamiętać podczas planowania promocji i sprzedaży

Zmiany w działalności nierejestrowanej

Długi ogon w e-commerce, czyli kosztowne drobiazgi