Ruszyła druga edycja internetowej kampanii promującej finansowanie z LUKAS Finanse. Za jej stworzenie odpowiada agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
Finansowanie z LUKAS Finanse to alternatywny sposób płatności wobec gotówki czy karty kredytowej. Klient może skorzystać z oferty na miejscu w sklepie, podczas robienia zakupów oraz w kilku tysiącach obiektów na terenie całej Polski. Przeważnie są to sklepy takich branży jak: RTV i AGD, sklepy komputerowe, turystyczne, sportowe, meblowe, motoryzacyjne oraz biura podróży. Pożyczki LUKAS Finanse cechuje prostota i szybkość.
Centrum akcji promocyjnej jest serwis www.uratowani.pl. Użytkownik odwiedzając stronę może poznać korzyści wynikające z oferty LUKAS Finanse. Serwis ułatwia również odnalezienie produktu i miejsca, w jakim zainteresowany chce dokonać zakupu. Za pomocą wyszukiwarki istnieje możliwość odnalezienia konkretnego sklepu lub punktu usługowego, znajdującego się najbliżej miejsca aktualnego pobytu.
W drugiej edycji akcji „uRATowani uradowani” każdy, kto skorzystał z finansowania LUKAS Finanse, może wygrać nowoczesny tablet. Wystarczy tylko odpowiedzieć na proste pytanie: „Dlaczego według Ciebie warto być uRATowanym?”. Komisja konkursowa nagrodzi najbardziej oryginalne, ciekawe i dowcipne odpowiedzi.Konkurs ruszył na początku stycznia i potrwa do 15 lutego 2013 roku.
Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Na potrzeby promocji kupiono dom mediowy PanMedia Western. Kreację przygotowała agencja Kampania R. W ramach komunikacji wykorzystywane są materiały BTL dostępne w punktach sprzedaży partnerów LUKAS Finanse oraz w Internecie.
Źródło: GoldenSubmarine