Maximus Vodka Polska to jeden z najszybciej rozwijających się polskich fanpage’y. Szybki wzrost marka osiągnęła między innymi dzięki niecodziennej strategii cotygodniowych tematów. W każdy poniedziałek ogłaszany jest nowy temat, za którym podąża cała komunikacja marki na portalu Facebook.
Agencja Tribal DDB, która odpowiada za obecność marki Maximus w Internecie, właśnie uruchomiła nową aplikację, która jest dopełnieniem komunikacji na Facebooku. Galeria Męstwa to konkurs, który pozwala użytkownikom na własną interpretację tematów kolejnych tygodni. W zamian za kreatywne podejście do tematu uczestnicy mogą otrzymać gadżety Maximusa oraz trafić ze swoimi pracami na coverphoto fanpage’a.
Fanapage Maximus Vodka Polska w ciągu minionego miesiąca pozyskał ponad 35 tysięcy nowych fanów. Rekordowe wyniki wygenerował post przedświąteczny z 21 grudnia – polubiło go ponad 5100 fanów, a ponad 700 udostępniło go swoim znajomym. W każdym tygodniu fanpage angażuje (wskaźnik „mówią o tym”) ponad 9 tysięcy fanów.
Źródło: Agencja Tribal DDB