w

V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

V kongres dyrektorów e-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie.

Kongres Dyrektorów E-commerce już po raz piąty zjednoczy najważniejsze osoby z branży. W tym roku spotkanie będzie poświęcone ultranowoczesnym technologiom. Wykorzystanie Big data, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, czy IoT to rozwiązania, które zadecydują o tym, jak dynamicznie i w którym kierunku będą rozwijać się systemy do e-sprzedaży oraz kształtować strategie.

Agenda Kongresu to 16 sesji merytorycznych prowadzonych przez praktyków e-commerce i omnichannel z całej Europy oraz 3 inspirujące sesje keynote z liderami branżowymi. Nie zabraknie takich tematów, jak automatyzacja w obsłudze klienta, personalizacja i inteligentna optymalizacja on-site, API-driven commerce, robotyka w logistyce, czy łączenie e-commerce B2B z tradycyjnymi kanałami sprzedaży.

Wśród zaproszonych prelegentów są dyrektorzy największych e-commerce w Polsce. Na kongresowej scenie wystąpią między innymi: Przemysław Porada (Dyrektor E-commerce Wittchen), Mariusz Nowak (Dyrektor Omnichannel Black Red White), Michał Przybysz (Dyrektor E-commerce IKEA), Ryszard Hapka (Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju systemów e-commerce TME.pl), Artur Piekarczyk (były Wiceprezes Zarządu TIM SA, obecnie niezależny konsultant ds. cyfryzacji przedsiębiorstw B2B) oraz Piotr Więcek (Dyrektor Generalny Grupy Krakvet).

Tegoroczny Kongres Dyrektorów E-commerce to szybka podróż w przyszłość. Zaprezentujemy case studies branżowych liderów, którzy już z powodzeniem wykorzystują najnowsze technologie w strategiach sprzedaży. Mamy nadzieję, że zarówno tematyka, jak i nawiązane podczas wydarzenia kontakty pozwolą już teraz przygotować się na przełomowe zmiany… Na (R)ewolucję w e-sprzedaży. – komentuje tematykę Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce.
Wydarzenie jest dedykowane dyrektorom i właścicielom średnich i dużych e-commerce, e-commerce managerom i dyrektorom działów sprzedaży firm prowadzących handel wielokanałowy. Więcej informacji o Kongresie oraz rejestracja na stronie http://www.kongresecommerce.pl/.

Organizatorem wydarzenia jest Grupa Unity.

Kontakt:
Katarzyna Czeremańska, Project Manager Kongresu Dyrektorów E-commerce
Tel: +48 507012220
katarzyna.czeremańska@unity.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Winona ryder w nowej kampanii h&m

Winona Ryder w nowej kampanii H&M

Cheetos

VML z Cheetos w kampanii influencer marketingowej