w

Dziadkiem do orzechów x Van Pur

Dziadek do orzechów agencja admonkey

Van Pur podjął dezycję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to kolejny rok współpracy między marką a agencją. 

W 2024 roku Dziadek do orzechów będzie kontynuował planowanie, kreację i koordynację działań komunikacyjnych marki Karpackie w digitalu. 

Agencja będzie w dalszym ciągu odpowiadała za działania ongoingowe w mediach społecznościowych, obsługę kampanii płatnych, realizację sesji zdjęciowych, a także organizację aktywacji konsumenckich oraz dodatkowych działań komunikacyjnych marki w 2024 roku. 

„Praca z Van Pur i prowadzenie profilu piwa Karpackie na Facebooku to dla nas czysta przyjemność. Podczas niemal rocznej współpracy udało nam się zbudować zaangażowaną społeczność całkowicie od zera, a pomysłów na kolejne działania mamy mnóstwo! Z ogromną radością obserwuję rozwój marki w SoMe i jestem pewna, że rok 2024 będzie dla Karpackiego pasmem samych sukcesów.” – mówi Ewa Sulewska, head of content w Dziadku do orzechów. 

Dziadek do orzechów to krakowska agencja reklamowa mająca na koncie kampanie reklamowe dla polskich i międzynarodowych brandów takich jak Netflix, ING Bank Śląski, Empik, Lubella, H&M, L’oreal, Dove, Domestos czy PORTA oraz szereg nagród branżowych za kreatywność i efektywność komunikacji, w tym Złote Effie Awards Europe 2022. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wszystko-pl

Krajobraz po zamknięcie wszystko.pl. Co upadek platformy mówi o polskim rynku e-commerce?

Leap day

29 luty – dodatkowy dzień w roku przestępnym 2024