Od strony redakcyjnej magazynem będą kierować Filip Niedenthal (redaktor naczelny) i Malgosia Bela (ambasador marki), a od strony wydawniczej i biznesowej – Katarzyna Kulczyk. Vogue Polska zadebiutuje jednocześnie w druku i w internecie.

„Condé Nast (wydawca) zawsze wierzył w lokalną autonomię i lokalną kreatywność, powiedziała Karina Dobrotvorskaya, prezes Condé Nast. „Wierzę, że Polska zasługuje na własną edycję Vogue, która będzie się różniła od pozostałych 22 edycji krajowych”.
„Polscy czytelnicy czekali już na własną edycję Vogue od lat” – powiedział Niedenthal, który współpracował wcześniej z Esquire Polska oraz Harper’s Bazaar Polska. „Pogłoski odnośnie polskiego wydania magazynu słyszałem, odkąd zacząłem pracować w branży 17 lat temu”.
Debiut magazynu jest wyzwaniem na rynku, który jest już nasycony magazynami mody. W Polsce wydawane są już Harper’s Bazaar i Elle. Nie wspominając o obecności lokalnych magazynów, takich jak Twój Styl (Bauer Media), który ma blisko 1,3 mln czytelników. Kolejnym wyzwaniem będzie stworzenie magazynu cyfrowego i zbudowanie marki multimedialnej.