Head & Shoulders Supreme i Basia Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampanii Wystartowała kampania Head&Shoulders Supreme z nową ambasadorką marki – Basią Kurdej-Szatan.
Za strategię i koncept kreatywny działań odpowiada Saatchi & Saatchi IS.
W najnowszej kampanii Basia mierzy się z opiniami zarówno na swój temat, jak i na temat szamponu. Jako aktorka i kobieta jest narażona na ciągłą krytykę. Tak samo Head & Shoulders jest stereotypowo oceniany jako wyłącznie przeciwłupieżowy lub tylko dla mężczyzn.
Kampania wystartowała 15 października. Kreacje obejmują rozbudowaną kampanię telewizyjną, kampanię digitalową wraz z social mediami, które kontekstowo wykorzystują aktywność Basi m.in. w „Tańcu z gwiazdami”. W ramach kampanii przygotowane zostały też dedykowane formaty w punktach sprzedaży. Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania PR agencja Partners of Promotion, a za zakup mediów Mediacom.
Redakcja: Pierwsze skojarzenie z kampanią to oczywiście projekt #MeanTweets Celebrities Read Mean Tweets z popularnego programu Jimmy Kimmel Live.