w

W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl

Krzysztof stanowski rocketjobs kampania reklamowa

Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero, pojawił się w najnowszej kampanii reklamowej serwisów rekrutacyjnych rocketjobs.pl oraz justjoin.it pod hasłem „Misja Zmiana”, zachęcając do poszukiwania nowej pracy na warunkach, które odpowiadają oczekiwaniom kandydatów.

To nie pierwszy raz, kiedy marki współpracują ze Stanowskim. Wcześniej, na początku lutego, wspólnie ogłosili ofertę „pracy marzeń” na Teneryfie, na którą odpowiedziało ponad 10 000 kandydatów. Kampania „Misja Zmiana” zostanie rozpropagowana w różnych mediach i obejmie działania o charakterze edukacyjnym oraz motywacyjnym, mające na celu zachęcenie do podejmowania decyzji o zmianach w życiu zawodowym.

Rocketjobs stanowski

W poprzedniej pracy nie było ok. Krzysztof stanowski w kampanii rocketjobs. Pl

Fenomen na rynku

Start Kanału Zero to największe wydarzenie medialne bieżącego roku. Zaledwie w 2 tygodnie programy zamieszczone na kanale wygenerowały 30 mln wyświetleń, a liczba subskrybentów przekracza obecnie ponad 820 000. Portale pracy rocketjobs.pl i justjoin.it – Główni Partnerzy Kanału – również notują rekordowe wyniki odwiedzin i liczby aplikacji.

Rocketjobs.pl i justjoin.it zostali partnerami Kanału Zero w styczniu 2024 r., jeszcze przed startem projektu. Obie marki połączyła z Krzysztofem Stanowskim zmiana. Krzysiek zmienił swoje życie zmieniając pracę, a my pomagamy ludziom zmienić prace na lepszą – skomentował nawiązanie współpracy Piotr Nowosielski, właściciel portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it.

Na start Kanału Zero portale wspólnie ze Stano ogłosiły „pracę marzeń”, gdzie do zdobycia był miesięczny pobyt all inclusive na Teneryfie płatny 1000 zł dziennie. Swoimi „aplikacjami” w postaci ciekawych historii o zmianie pracy podzieliło się ponad 10 000 osób. Teraz Krzysztof Stanowski wziął udział w spocie promującym kampanię „Misja Zmiana”.

Najtrudniejszy pierwszy krok

Wielu Polaków nie czuje się dobrze w obecnym miejscu pracy. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ASM Research Solutions Strategy na zlecenie rocketjobs.pl, 3 na 4 pracowników biurowych często myśli o zmianie firmy. Ich głównymi motywacjami jest niskie wynagrodzenie (74,1 proc.) oraz praca ponad siły i normy (58,8 proc.). Niestety na drodze do lepszego życia zawodowego napotykają wiele barier, takich jak brak wiary we własne możliwości czy obawa przed nowym miejscem pracy.

Kampania „Misja Zmiana” ma na celu motywowanie do zmiany pracy na bardziej satysfakcjonującą oraz przygotowanie do tego kroku. W spocie Krzysztof Stanowski otwarcie przyznaje, że zmiana pracy jest sposobem, by wszystko było OK. A robi to w zabawnym dialogu z Julką, bohaterką poprzednich kampanii rocketjobs.pl.

Co w ramach kampanii?

Misja Zmiana to nie tylko spot, który zostanie wyemitowany w Kanale Zero oraz będzie wyświetlany w digitalu z naciskiem na social media.

Rocketjobs kampania

Portale pracy rocketjobs.pl i just.join.it zaplanowały szereg działań związanych z edukacją wokół zmiany.

Pojawi się między innymi e-book „Jak pisać spoko CV?”, materiały dedykowane osobom z branży technologicznej pt. „Misja Zmiana w IT”, cykl webinarów o tematyce psychologicznej w ramach współpracy z Mindwell oraz program „Godzinka z Chatem GPT”.

Ponadto eksperci portali będą gościć w różnych programach Kanału Zero, tłumacząc na czym polega Misja Zmiana i podpowiadając jak zmienić pracę na lepszą. Kampania wystartowała 15.02 i potrwa do końca marca 2024 r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Adidas under pressure

You got this! Nowa kampania adidas łączy sportowców, by wspólnie rozbroić presję w sporcie

Michael cera

Michael Cera x CeraVe reklamą #1 podczas Super Bowl według ADWEEK