w

Michael Cera x CeraVe reklamą #1 podczas Super Bowl według ADWEEK

Michael cera

Jeśli jeszcze nie znacie nowej reklamy CeraVe prędzej czy później i tak o niej usłyszycie. CeraVe wie, jak zaintrygować odbiorcę i połączyć zmedykalizowaną markę z obszaru pielęgnacji skóry z budowaniem pozytywnego sentymentu z konsumentem. Najnowsza kampania marki stawia na przewrotną komunikację dzięki zaangażowaniu popularnego aktora Michaela Cera – zbieżność nazwisk zupełnie nieprzypadkowa.

CeraVe, marka specjalizująca się w pielęgnacji skóry, z dumą ogłosiła swoją najnowszą kampanię reklamową podczas Super Bowl – finałowego meczu najważniejszego sportu narodowego USA. W intrygującej reklamie wystąpił aktor Michael Cera (znany m.in. z roli Allena w filmie Barbie, czy komediowej roli Scotta Pilgrima).

Aby wygenerować szum w mediach społecznościowych wokół swojego pierwszego spotu na Super Bowl, marka CeraVe jeszcze przed emisją reklamy zaangażowała influencerów na całym świecie. Działania te miały na celu podsycić spekulacje wokół pytania:

Czy Michael Cera stworzył CeraVe?

Zobacz reklamę, przygotowaną przez Ogilvy USA, która stała się viralem Super Bowl:

Michael Cera(Ve)?!

Zaangażowany w kampanię aktor został przyłapany na dopisywaniu swojego imienia na dermokosmetykach CeraVe w aptece na Brooklynie i uchwycony przez paparazzi na rozdawaniu produktów tej marki przechodniom.

Influencerzy z całego świata próbowali rozwikłać zagadkę – o co właściwie chodzi? Czy Michael Cera próbuje przekonać, że jest autorem jednej z najpopularniejszych marek dermokosmetycznych na rynku – CeraVe? Czy to możliwe, że to on stoi za jej sukcesem?

Wykorzystując platformy komunikacyjne CeraVe dotarło ze swoim komunikatem do szerokiego grona odbiorców na całym świecie, podkreślając , że marka została stworzona przy współpracy z dermatologami.

Polska adaptacja kampanii

Paczki od Michaela Cery dostali również polscy influencerzy, związani z marką – Jasper (2.5 mln na TikToku), czy popularni skinfluenerzy jak Kamil Pacek (@ten_buba) oraz Lila Grochowska. Twórcy zaznajomieni z produktami CeraVe nie od dziś, jednogłośnie stwierdzili: CeraVe nie jest marką stworzoną z Michaelem Cerą, a z dermatologami. A „Cera” w nazwie pochodzi nie od nazwiska aktora, ale od najważniejszego składnika każdego z produktów marki – ceramidów.

Zobacz, jak Jasper zinterpretował przesyłkę od CeraVe

@jasperrr55 ten Michael Cera trochę przesadził… no jasperiny się nie da oszukać!!! #współpracapłatna #cerave #michaelcerave #skincare #bodycare #ceravepoland @CeraVe ♬ dźwięk oryginalny – Kacper JASPER Porębski

Marka CeraVe sięgnęła po najlepsze z możliwych kodów do stworzenia viralowej komunikacji marketingowej.

Ta kampania to przede wszystkim powiew świeżości. Dzięki niej odczarowaliśmy wizerunek sztampowych reklam marek dermokosmetycznych, adresując potrzeby współczesnych odbiorców.

Wyszliśmy z pewnych schematów, co jak widać przełożyło się na sukces i docenienie  konsumentów  – komentuje Agnieszka Pawełek, Brand Engagement Manager CeraVe w L’Oreal.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Krzysztof stanowski rocketjobs kampania reklamowa

W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl

Carrefour polska misja zakupowa

Saatchi & Saatchi przygotowało nową kampanię kreatywną dla Carrefour Polska