w

Warsaw Creatives wita na pokładzie nowe twarze: Ewa Kosz i Agnieszka Byczot objmują stanowiska Senior PR Managerów

Ewa kosz warsaw creatives

Rozwój zespołu to kluczowy element każdej prosperującej agencji. Tak też dzieje się w przypadku Warsaw Creatives, która niedawno wzbogaciła swoje szeregi o dwie świetne specjalistki. Ewa Kosz i Agnieszka Byczot, obie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży, dołączyły jako Senior PR Managerki.

Ich głównym zadaniem będzie kreowanie oraz realizacja krótko- i długofalowych strategii PR. Od zarządzania komunikacją wewnętrzną klientów, przez employeer branding, aż po zakup dedykowanych mediów – ich umiejętności są wszechstronne.

Bożena Wieczorek, Head of PR Warsaw Creatives, podkreśla: „Zależy nam na zapewnieniu wszystkim kompleksowej obsługi, która zapewni niezwykle efektywne i efektowne działania”. To świadczy o dynamicznym rozwoju agencji i rosnącej gamie oferowanych usług.

Przed dołączeniem do Warsaw Creatives, Agnieszka Byczot miała okazję pracować z takimi markami jak Lush Cosmetics, Avene czy Allegro, a Ewa Kosz zdobywała doświadczenie, współpracując z gigantami rynkowymi takimi jak Coca Cola czy Huawei. Ich bogate portfolio będzie niewątpliwie nieocenionym atutem dla agencji.

„Poszerzamy zasięg naszych usług, w tym obszary e-commerce, FMCG i TECH, co pozwoli na rozbudowanie portfolio o kolejne wybrane marki”, dodaje Wieczorek. Widać więc, że Warsaw Creatives stawia na ciągły rozwój i profesjonalizm.

Nie ma wątpliwości, że doświadczenie i kompetencje nowych managerów znacząco wpłyną na rozwój Warsaw Creatives. To z pewnością ekscytujące czasy dla agencji, jej klientów i wszystkich, którzy interesują się światem komunikacji, marketingu i reklamy. Jedno jest pewne: będzie się działo!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Marketing na tiktoku

74% użytkowników TikToka przyznaje, że platforma wpływa na ich wybory zakupowe

Gi group holding

Nie daj się oszukać #NaRekrutera. Gi Group Holding rusza z kampanią, która otwiera oczy na niebezpieczeństwa rekrutacyjne