w

Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence pod kierunkiem Jakuba Komorowskiego 

Jakub Komorowski

Jakub Komorowski kieruje Warsaw Center of Excellence, dywizją do obsługi międzynarodowych klientów, uruchomioną właśnie w ramach Wavemaker, agencji mediowej GroupM. Centralizacja w obrębie działów marketingu klientów, a także rosnący udział globalnych platform mediowo-technologicznych w inwestycjach reklamowych tworzą popyt na usługę, którą oferuje nowa struktura.  

Optymalizacja inwestycji w obrębie globalnych platform, poszukiwanie innowacji w obrębie kampanii digital marketingowych i koordynacja działań prowadzonych na różnych rynkach, stanowią sedno nowej usługi Wavemaker. Uruchomione właśnie w polskim oddziale tej agencji Warsaw Center of Excellence jest partnerem dla reklamodawców szukających międzynarodowego, bądź regionalnego, partnera mediowego, przede wszystkim w zakresie zakupu kampanii w mediach biddable (dostępnych w modelach aukcyjnych).  

Warszawski oddział Wavemaker w takiej formule współpracuje już z licznymi markami, m.in. Colgate Palmolive, Huawei, Honor czy Hill’s.  

Jako największy rynek w regionie CEE, ze świetnie wykształconymi specjalistami i konkurencyjnymi, na tle Europy, kosztami usług, mamy dla międzynarodowych marek mocną propozycję biznesową – mówi Paweł Gala, CEO Wavemaker – W ostatnich latach obserwujemy centralizację struktur marketingowych, jej znakiem są choćby coraz liczniejsze postępowania przetargowe rozgrywane z poziomu regionu. Szukając większej efektywności inwestycji, marketerzy szukają też partnerów, którzy na globalnym lub regionalnym poziomie będą potrafili skuteczniej zainwestować ich budżety marketingowe – dodaje. 

Jakub Komorowski, szef Warsaw Center of Excellence, ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży mediów i reklamy. Z Wavemaker (wcześniej – Maxusem) jest związany od 2007 roku, gdzie przeszedł kolejne szczeble kariery – od media plannera, przez group account directora, po regional business unit directora. W Warsaw Center of Excellence wykorzysta wieloletnie doświadczenie w tworzeniu hubów dla regionalnych marek, a także rozbudowaną bazę narzędzi do planowania i optymalizacji międzynarodowych kampanii.

fundacja jim

first aid communication team dla Fundacji JiM

jak budować relacje w zespole

Jak budować relacje w zespole przy pracy online?