w

Whites wprowadza zmiany w obszarze Client Service, Business Development i Marketingu

Whites

Z przyjemnością informujemy o kluczowych zmianach w strukturze Whites. W ramach naszej strategii utworzyliśmy nowy dział – Growth, którego kierownictwo powierzyliśmy Marcinowi Kubikowi. Ten nowy dział ma na celu łączenie umiejętności marketingowych z celami dotyczącymi akwizycji nowych Klientów. Dodatkowo, funkcję opieki nad Client Service przejęła Agnieszka Owczarek.

Celem wprowadzanych zmian jest zwiększenie efektywności naszych procesów biznesowych i poprawa jakości obsługi Klienta. W Whites jesteśmy dumni z wsparcia, jakie możemy zapewnić naszym kluczowym #ludziewhites, umożliwiając im skupienie się na obszarach, w których są najbardziej efektywni.

Podjęliśmy decyzję o utworzeniu zespołu Growth, który będzie łączyć obszar marketingu i nowego biznesu. Na jego czele stanie Marcin Kubik. Dotychczas Marcin łączył w Whites rolę szefa Client Service oraz Partnera.W ramach Growth Kuba Ciesielski zostanie szefem działu Business Development jako Business Development Lead, pracując bezpośrednio z Marcinem Kubikiem. 

Kierująca dotychczas Marketingiem Marta Hildebrand pozostanie z Whites do końca września. 

Dodatkowo, pragniemy poinformować o zmianach w zespole Client Service, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów i opiekę nad Klientami. Agnieszka Owczarek zostaje awansowana na stanowisko Client Service Lead. Jej misją będzie wypracowanie optymalnego modelu współpracy z zespołami produktowymi w celu skuteczniejszej realizacji projektów naszych Klientów. Agnieszka dała się poznać jako osoba doskonale łącząca potrzeby specjalistów agencji z wymaganiami biznesowymi Klientów. 

“Jesteśmy przekonani, że te zmiany przyniosą szereg korzyści zarówno dla Whites, jak i dla Klientów. Pragniemy złożyć wyrazy uznania i podziękowania dla wszystkich naszych współpracowników, którzy podjęli się nowych zadań i odpowiedzialności.” – komentuje Ania Tkaczyk, Managing Director, Whites.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Hero legacy

Piotr Fronczewski i Kajetan Wolniewicz w grze Hero Legacy

Marketing produktów cbd w polskim internecie

Marketing produktów CBD w polskim Internecie